donderdag 31 juli 2014

Home Made Market 3 augustus en weekly deals

Hi allemaal!

Hebben jullie aanstaande zondag, 3 augustus al wat te doen??
Nee?? Kom dan gezellig shoppen in de Gentsestraat/Belgisch Park te Scheveningen/Den Haag.
Daar sta ik, met nog meer kraampjes op een gezellige markt.

De laatste paar weken zijn hier in beslag genomen met het maken van de diverse voorbeelden en heb ook andere voorbereidingen gedaan.
Ik heb er ontzettend veel zin in en hopelijk het weer ook ;-)

Er zullen op mijn kraam voorbeelden te zien zijn en jullie kunnen aanschuiven om een kaartje te maken, zodat je zelf Stampin'Up! kunt ervaren met o.a. de nieuwe InColors '14-'16.
Ook zal ik nog wat verloten en kun je je inschrijven voor mijn clubs die per 1 september zullen starten.
Tevens vertel ik je graag over de mogelijkheden die Stampin'Up! te bieden heeft.

Komen jullie ook??
Het is echt een toplocatie waar deze markt wordt gehouden!
Vlakbij het strand/boulevard van Scheveningen, dus prima combineerbaar! Eerst naar de markt en dan lekker uitwaaien en eten in één van de (strand)tentjes rondom het strand en boulevard... een perfecte dag!

Ik hoop jullie, IRL, te mogen begroeten en ontmoeten! Tot zondag 3 augustus!


Oh... vergeet ik nog helemaal de weekly deals van deze week....
Ik weet al welke er op mijn lijstje staan :)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten