vrijdag 10 oktober 2014

Zie ik jou morgen in Zoetermeer??

Hi allemaal!

Wat ben ik blij dat ik Stampin'Up! demo ben geworden.
Het heeft mij al zoveel leuke dingen gebracht, waaronder veel leuke, gezellige, nieuwe contacten.
Afgelopen zondag stond ik met een kraampje op een hobbymarkt in Gouda en morgen, zaterdag 11 oktober, kun je mij vinden in winkelcentrum Meerzicht te Zoetermeer.
Deze hobby/creamarkt is vanaf 10.00 uur tot 16.00.

Ik zal daar producten uit de diverse catalogi bij mij hebben, zodat je kunt zien hoe deze eruit zien. Tevens verkoop ik o.a. veel retired stempels, cardstock en inkt. Ook een aantal leuke kaartensets, waaronder voor de Kerst.

Je kunt mij uiteraard herkennen aan de Stamin' Up! vlag en mijn zwarte Stampin' Up! schort.


Tevens ga ik dit weekend nog flink aan de slag, want aanstaande donderdag ben ik in Brussel voor de Stampin'Up! Convention en moet nog een aantal swaps afmaken :-)
Time flies!

Maar eerst hoop ik jou morgen te mogen begroeten in Zoetermeer! Tot dan?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten