dinsdag 30 december 2014

Het aftellen is begonnen!


Hi allemaal!

Het aftellen is begonnen tot Sale-a-Bration! Over 7 dagen kun je profiteren van wel 11 GRATIS producten, waaronder het papier en de stempelset wat ik vandaag gebruikt heb.
Heerlijk om creatief bezig te zijn met mooie producten :-)

Vandaag een kaartje voor jullie wat ik heb gemaakt met 3 producten uit de SAB-catalogus: Best Day Ever stempelset, Best Year Ever DSP (designpapier), Best Year Ever accessory pack (knoop).

Wat is het anders om met dit papier aan de slag te gaan, daar ik de laaste tijd voornamelijk kerstkaarten heb gemaakt. Dus tijd voor wat fleurigs :-)




Hoewel ik geen fan ben van Crushed Curry, vind ik het in combinatie met de Coastal Cabana en Calypso Coral echt geweldig! En ik houd van de achtergrondpapiertjes. Heerlijk die kleurcombi! Lekker fleurig.

Hierbij nog een detailshot waarbij je kunt zien dat ik de bloem wat heb opgehoogd:





En nu ik het toch over de bloem heb....die is ook nieuw. Deze komt uit de Spring-Summercatalogus.
Een prachtige set, waar vele combinaties mee te maken zijn.
Ook de pons waarmee de bloem is uitgeponst, is nieuw. De binnenkant is met de 7/8" Scallop Circle uitgeponst. Deze is uit de jaarlijkse catalogus.

De lezers van mijn nieuwsbrief hebben de beschrijving van dit kaartje gekregen met alle afmetingen die ik heb  gebruikt.
Wil je ook de nieuwsbrief ontvangen? Schrijf je dan in. Aan de rechterkant staat het kopje en kun je jouw emailadres toevoegen :-)


Wel... dit was het eerste kaartje... op naar het volgende project.

Mocht je zin hebben om op 3 of 4 januari op mijn nieuwjaarsparty te komen waar je de nieuwe catalogus ontvangt en met producten hieruit aan de slag gaat, geef je dan op via stempelkeuken@gmail.com of neem een kijkje bij dit bericht.
Er zijn nog maar een paar plaatsen vrij.

Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten