dinsdag 17 februari 2015

Scrapbooking was my first love...

And it won't be my last!

Hi allemaal!

Vandaag alweer bij dag 9 aangekomen.
Ditmaal een mini-album om foto's in te bewaren van je geliefde/vriendinnenclub/huisdier/etc. Mijn Stampin' Up!-geschiedenis is jaren geleden met scrapbooking begonnen en maak nog steeds graag layouts en mini-albums, dus dit project lag "precies in mijn straatje" :-)


Een aantal weken geleden aan dit project begonnen en inmiddels hebben zich nog 2 andere albums aangediend.
Ik ga hier ook een workshop in geven, dus houd mijn blog/nieuwsbrief in de gaten ;-)

Een detailfoto van de voorkant:






En de gehele voorkant.
De binnenkant houd ik nog even "geheim", maar kan wel verklappen dat deze erg veel "flapjes en tabjes" heeft :-)






Bedankt weer voor het langskomen en graag tot morgen. Dan heb ik weer een ander project voor jullie klaarstaan :-)



Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

  1. Ohhh Dit ziet er echt mega super gaaf uit!!!!! Erg leuk!
    Ik loop volgens mij nog een paar dagen achter op je blog....dus ik ga nog even verder kijken! Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen