maandag 3 augustus 2015

Nieuwe catalogus en nieuwe workshops!

Hi allemaal!

Dat is een tijd geleden *blush!*
Maar ik leef nog... een heerlijke week vakantie achter de rug met diverse hoogtepunten (ofwel: dingen die ik ooit in mijn leven gedaan wil hebben) en nu weer "back on track" met mijn blog en andere activiteiten rondom Stampin' Up!

Hoewel het stil is geweest op mijn blog, heb ik natuurlijk niet geheel stil gezeten.
Een aantal weken geleden had ik een gezellige middag met één van mijn teammies en vorige week ook weer een gezellige avond met andere dames. I love SU!

En als "kers op de taart" viel daar afgelopen zaterdag de nieuwe Holiday catalogus op de deurmat.
En ja...de binnenkant ziet er nog smakelijker uit dan de buitenkant! Kun je nagaan dat ik al wat uurtjes heb gespendeerd in de zon met dit in mijn handen :-)



Ook heb ik mijn workshopagenda bijgewerkt.
Hoewel jullie mijn aanbod tot en met september kunnen zien, heb ik voor mijzelf al tot en met december mijn workshops ingedeeld. Het wordt een geweldig seizoen!

Hoewel het nu buiten 30 graden is, is het ook wel heel fijn om alvast bezig te zijn met Kerstmis... mijn favoriete tijd van het jaar. Het is dan ook niet verwonderlijk dat ik met zeer veel plezier de nieuwe catalogus heb ingekeken.

Wil jij deze nu ook zien? Dat kan!
Op zaterdag 29 augustus geef ik een Catalogus Party. Meer info vind je onder het kopje "Agenda" bovenaan mijn blog.

Ik hoop jullie snel weer een creatie te kunnen laten zien ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten