zaterdag 5 september 2015

Pinkies Blog Hop: It's the most wonderful time of the year!




Thank you for joining us on another Pinkies Blog Hop! We're showcasing lots of gorgeous projects using products from the new Stampin' Up!® Autumn/Winter Seasonal Catalogue. Simply use the buttons at the end of each post to keep hopping! 


If you have arrived from ....'s blog...HELLO!!!


Hi en bedankt voor het meedoen aan een nieuwe Pinkies Blog Hop!
We zullen jullie prachtige projecten laten zien met materiaal dat verkrijgbaar is in de nieuwe herfst/winter Holiday Stampin' Up!® catalogus.
Klik op de buttons aan het einde van iedere post om door te blijven gaan met hoppen en te zien wat de andere Pinkies voor moois hebben gemaakt.

Als je hier bent gekomen via ...'s blog... HALLO!!!



Today you will find loads of inspiration with products from the new Holiday Catalogue which launched on the 1st September. I love it!
Not only Christmas is my fave part of the year *and going to London during the Christmasseason every year!*, but I also love red and green a lot.

Today I got some new items to show you on just 1 project.
My project is made with 4 new products: thinlits, designer series paper, embellishments and a new stampset.

I totally love the "Home for Christmas" Designer Series paper! Love the colors and look at this...a really cute deer came along as well!
I made this box with the newest Square Pillow Box Thinlits. It's a great tool for easily getting nice boxes.

And here you have my project, enjoy! :-)


Vandaag vind je veel inspiratie met producten die verkrijgbaar zijn in de nieuwe Holidaycatalogus die afgelopen 1 september in is gegaan. Ben er erg blij mee!
Kerstmis is niet alleen mijn favoriete gedeelte van het jaar *en ik ga ieder jaar gedurende het Kerstseizoen heerlijk naar Londen!*, maar ik houd ook erg van de kleuren rood en groen.

Vandaag heb ik een aantal nieuwe producten op 1 project om te laten zien.
Mijn project is gemaakt met 4 nieuwe producten: thinlits, designer series paper, embellishments én een nieuwe stempelset.

Het "Home for Christmas" designer series paper vind ik geweldig! De kleuren, de patronen en.... het schattige hertje dat er ook op te vinden is!
Ik heb dit doosje gemaakt met de nieuwe Square Pillow Box Thinlits. Het is een geweldig product voor doosjes.

En hier heb je mijn project...geniet! :-)








Thank you so much for coming over. Please hop on over to the next blog...which is the blog of .......

Ik hoop dat je het project leuk vindt wat ik heb gemaakt. Je ben meer dan welkom om contact met mij op te nemen als je nog vragen hebt. Ook om mijn team te komen versterken ;-)
Vergeet niet dat September mijn Verjaardagsmaand is. Indien je tot en met 7 september een bestelling plaatst vanaf EUR 75,- ontvang je één GRATIS inktpad naar keuze. En met deze leuke nieuwe producten zit je hier al snel aan, want er is genoeg inspiratie gedurende deze bloghop :-)

Dank je wel voor het langskomen. Hop nu maar door naar het volgende blog... Dit is het blog van ....












Built for Free Using: My Stampin Blog

8 opmerkingen: