maandag 10 oktober 2016

Stampin' Up! Halloween Week Dag 1

Goedemorgen op deze maandag!

Vandaag een nieuwe week, dus een start van een nieuw thema.
Aangezien het over 3 weken Halloween is, heb ik gekozen om deze week projecten te laten zien die hiermee te maken hebben.

Ik hoop dat ik jou wat inspiratie kan geven.
Vandaag een kaartje wat ik heb gemaakt met een enkele stempelset: "Spooky Fun".
Deze heeft ook bijpassende stanzen, dus ideaal om die heks op de bezemsteel netjes "uitgeknipt" te krijgen ;-)



http://stempelkeuken.blogspot.com #SpookyFun #HalloweenScenes #Halloween #BasicGray #PumpkinPie #EnamelDots #Stempelkeuken



Zie je trouwens die geweldige enamel dots? In de catalogus keek ik er eigenlijk altijd overheen, maar ze zijn zo leuk om jouw project net dat extraatje te geven. Leuk, leuk, leuk!


http://stempelkeuken.blogspot.com #SpookyFun #HalloweenScenes #Halloween #BasicGray #PumpkinPie #EnamelDots #Stempelkeuken



Trouwens...wist je dat er een Halloweenworkshop op 21 oktober is??
Deze wordt op 2 tijdstippen gegeven. Kun je van 10.00-12.30 niet? Dan kom je toch gezellig van 19.30-22.00?!

De prijs is EUR 25,-
Je ontvangt dan o.a. een half pak Halloween Night Specialty DSP, 1/4 pak Pumpkin Pie Glitter paper én nog een set enamel dots!

Je maakt dan o.a. een spookhuisje, een tweetal kaartjes én een leuke verrassing :-)

Geef je snel op via stempelkeuken@gmail.com


Indien je meer workshops wilt bekijken die ik tot en met december heb gepland, neem dan een kijkje op: http://stempelkeuken.stampinup.net/events



Bedankt voor het langskomen! Morgen weer een nieuw project online :-)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten