maandag 13 november 2017

OnStage Local was geweldig en de STAMPARATUS

**lange post!!**
**long post!!* Hi allemaal!

Vandaag is dan eindelijk de dag dat ik mag laten zien wat ik heb gemaakt met die leuke NIEUWE producten van Stampin' Up! welke ik mocht presenteren gedurende OnStage, hét Stampin' Up! evenement waar wij allemaal nieuwtjes krijgen te horen.

Today is finally the day I can show you the projects I have made for OnStage Local as I was asked to present a new Suite.

Begin juli werd ik opgebeld door Damir, onze Nederlandse Business Development Manager, met de vraag of ik een presentatie wilde geven gedurende OnStage. Uiteraard zei ik direct "ja!", zonder ook eigenlijk maar na te denken over de consequenties..haha
Dus toen ik ophing, had ik eigenlijk al een soort van spijt, want...
1. Ik ben iemand die liever niet zo op de voorgrond staat
2. Ben ik wel goed genoeg om zoiets te doen, hoewel ik leerkracht van beroep ben, is een groep van 200 demo's wel even andere koek dan een klas vol kleuters ;-)

At the beginning of July I was asked by Damir, our Dutch Development Manager, if I wanted to present at OnStage. 
Immediately I said "yes!", before even thinking about the consequences...haha..silly me :-)
So when I hang up the phone, I already regretted it as:
1. I'made someone who doesn't like to be up front in the spotlights
2. Am I good enough to do such a thing like this. Even though I'm a teacher, it's something else to present in front of 200 demo's instead of a class full of kids agenda 4 :-) 


In september kreeg ik vanuit Amerika een geweldige doos opgestuurd:
In September I received my box full of goodies from the USA:




Dit zijn de dozen die ze eigenlijk ook in Europa zouden moeten hebben....is toch te leuk om te mogen ontvangen??

En wat zaten er gave dingen in!! Mijn hersenen begonnen direct te werken en had dan ook al zoveel ideeën die ik wilde gaan uitwerken.
En het leukste?? Er zat een Nederlandse stempelset bij!! Whoohoooo!! Dit is echt een set die je wilt hebben! Zo ontzettend veelzijdig!
Deze week zal ik een filmpje maken met wat nieuwe goodies :-)

These are the kind of boxes we like to have in Europe as well.

And do many fabulous items weten in it!
My brainstormen already started to work with them and the most fun part??
I received a Dutch stampset!! Yahoo!!!
This is a set you really like to have!
This week I will try to make a movie with the products.

De nieuwe NL stempelset is écht mijn ding en het Designer Series Paper is wowie!!
Ik werd echt verwend en het was een feestje om met al deze producten te werken. Alleen dat al was genieten!
Daar zijn o.a. deze twee kaartjes uitgekomen. Meer projecten zul je in de loop der tijd tegen komen.
This new Dutch set is totally my thing and the DSP...WOW!!!
I really have been spoiled and it was so much fun to work with these products.
These are 2 cards I made.
More projects will be shown soon.


Stampin'Up! producten koop je bij de Stempelkeuken stempelkeuken@gmail.com #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #bloemen #flowers #indebloemetjeszetten #petalpassion #suite #blackwhite #blushingbride #winkofstella #bling #nederland #tekst #stempelen #stamping #papercrafting #kreativ #creatief #creative #cardmaking #kaartenmaken #denhaag  #thehague #westland #delft #scheveningen #gezelligheid #workshop #papier

Is die tekst niet geweldig om "zomaar" een kaartje aan iemand te sturen?? Ik denk van wel!
En dan die prachtige bloemen! Ze zijn dus zwart-wit, maar heb ze ingekleurd, waardoor ze er onwijs leuk uit komen te zien.


Stampin'Up! producten koop je bij de Stempelkeuken stempelkeuken@gmail.com #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #bloemen #flowers #indebloemetjeszetten #petalpassion #suite #blackwhite #blushingbride #winkofstella #bling #nederland #tekst #stempelen #stamping #papercrafting #kreativ #creatief #creative #cardmaking #kaartenmaken #denhaag  #thehague #westland #delft #scheveningen #gezelligheid #workshop #papier


Op dit kaartje zijn zoveel leuke dingen en technieken te zien! Ik zal niet teveel verklappen, maar deze Suite (ofwel complete set met alles erop en eraan) is écht een Suite die je niet wilt missen!


Het was trouwens erg moeilijk om alles geheim te moeten houden.
Zo lagen al deze spullen dus al geruime tijd in huis en zaten mijn teamgenootjes tijdens teamtrainingen op nog geen 2 meter afstand van al deze nieuwe producten en zo wisten ook m'n teamleider en andere Stampin' Up! demo's van niets.
Des te groter was dan ook de verrassing voor hen dat ik een presentatie zou gaan geven, zeker omdat ik liever anderen laat stralen en ik wat meer op de achtergrond ben :-)
It was kind of difficulty to keep my mouth shut.
All these products were in my room and my teammembers were only a few steps away from it!
Even my teamleider and other demo's knew nothing!
It was so much fun when they found out!

Maar.... deze presentatie was zo ontzettend leuk om te mogen geven! Had er zoveel plezier in om het te doen en daar op het podium te zitten! Het was een echt feestje en de reacties na afloop waren echt mega, mega, mega lief!! Dank jullie wel die dit mogelijk hebben gemaakt! *voel mij vereerd!!*
But it was so much fun to do this presentation!
Really enjoyed being on stage.
And the commentaar I received after it....they were so sweet!!
Thank you all!! Feeling very humble!

En daar zit je dan.... op het podium een presentatie te geven aan zo'n 200 andere demo's :-)
Here I am...doing what I love to do!

Afgelopen vrijdag was ik ook al in Utrecht om de presentatie te oefenen.
Ben daarvoor nog even de stad in geweest en heb mijzelf op wat leuke dingen getrakteerd (soms moet je jezelf een cadeautje geven!), omdat ik vond dat ik dat wel had verdiend.
Wat hebben wij, de anderen die ook een presentatie gaven en ik, onderling genoten van elkaars presentatie en wat deed iedereen het goed. Uiteraard elkaar voorzien van nog wat tips die ook zaterdag werden toegepast. Echt leuk om te zien!
Na afloop ben ik nog naar mijn favoriete pannenkoekenrestaurant in Driebergen-Zeist geweest om mijzelf (weer!) te trakteren.
Vind het gewoon heel belangrijk dat je jezelf af en toe cadeautjes geeft wanneer de gelegenheid zich aandient :-) En dit is er één van hihi


Presenters: Marlous, Mieke, Jacqueline, Yvonne, ik/me, Eva en Laura

Nogmaals dank aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt. Het was zo gaaf om te mogen doen! En heeft mij over heel wat strepen getrokken :-)
Het is dan ook wel heel speciaal dat je wordt uitgekozen om zoiets te mogen doen, vandaar:


Stampin' Up!  BEDANKT! uit de grond van mijn hart!
Het was fantastisch!


Thank you to all who made this possible!
It really got me out of my comfortzone and was so much fun to do!
I realise it's something really special I did and appreciate it a lot!

Stampin'Up! Thank you from the bottom of my heart!



En dan nu het geweldig grote nieuws wat wij op OnStage te horen kregen!
Stampin' Up! krijgt namelijk de Stamparatus!
Een geweldig apparaat wat je kunt gebruiken om perfecte stempelafdrukken te maken en wat heeft iedereen hier lang naar uitgekeken!



Hoewel ik de MISTI heb, zal dit apparaat ook zeker hier in huis komen. Het heeft zoveel andere voordelen.
Nu hoor ik je denken: "Leuk en aardig, maar ik heb al een MISTI of andere stamping tool."
Ik begrijp dit volkomen! Ikzelf loop al aardig wat jaren mee in het hobbywereldje (zo'n beetje de helft van mijn leven scrapbook ik bijvoorbeeld al..haha) en heb alles zien evolueren en kan zeggen dat ik altijd sceptisch ben als er weer een nieuw apparaat wordt geïntroduceerd.
Zo blijf ik bijvoorbeeld een voorstander van de BigShot en zal ik deze ook iedereen aanraden.
Niet omdat Stampin'Up! deze in het assortiment heeft, maar omdat ik er al meer dan 10 jaar zeer tevreden over ben en ik deze met veel plezier bijna iedere dag gebruik (en ik "pas" 3,5 jaar demo ben). En dat terwijl er zoveel andere stansmachines zijn.

De Stamparatus heeft zeer veel voordelen en in het onderstaande filmpje kun je al een beetje zien wat je er o.a. mee kunt doen.
Gedurende OnStage hebben wij nog meer info gekregen hoe deze gebruikt kan worden en het filmpje doet eigenlijk niet 100% recht aan hetgeen de Stamparatus allemaal nog meer kan.




En?? Wat vind je ervan?
Ik zeg: IK WIL ''M NU!!
Probleempje.... 
Omdat Stampin'Up! graag wil weten hoeveel apparaten ze moeten inslaan, is er een nieuw reserveringssysteem. 
Van 16-30 november kun je dit apparaat voorbestellen. Je hebt dan een Stampin'Up!account nodig. Ik kan jou hier meer informatie over geven.
Je kunt alleen reserveren met een creditcard. Heb je deze niet? Dan kun je een pre-paid creditcard aanschaffen. Op deze manier kun je geld erop zetten vanaf jouw bankrekening en alsnog via mijn webwinkel bestellen.
Wil je geen creditcard gebruiken??
Dan kan ik per keer 3 mensen blij maken, dus wie het eerst komt...

De eerste levering zal rond 1 februari plaatsvinden (zie schema)


En dan de prijs.
De prijs zal EUR 59,- bedragen.
Het geld dubbel en dwars waard als je het mij vraagt :-)
Bestel je bij mij dit geweldige apparaat, dan ben je van harte uitgenodigd om op een GRATIS!! demonstratie-avond te komen waar we met dit geweldige product aan de slag gaan en ik jou de mogelijkheden laat zien.

Wil je nog meer informatie of de Stamparatus bestellen??
Stuur dan NU een mail naar stempelkeuken@gmail.com 
Let op, want 16 november is al over 2 dagen!

Het was een lange post, hopelijk vond je het niet al te erg ;-)

Bedankt en tot gauw!

1 opmerking:

  1. Lijkt mij zo leuk om dit mee te kunnen maken.
    Als eerste demo een nieuwe lijn mogen zien en ermee te werken,geweldig !
    Helaas heb ik je niet live bezig kunnen zien maar jij bent weer een ervaring rijker, Top !

    BeantwoordenVerwijderen