woensdag 17 januari 2018

{projectweek} Sale-a-Bration 2018 - 3



Hi!

Vandaag zijn we alweer aanbeland bij dag 3 van de Projectweek welke geheel in het teken staat in de Sale-a-Bration 2018.





de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koop je bij de Stempelkeuken http://stempelkeuken.blogspot.com #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #celebrate #amazing #celebrateyou #amazingyou #cardmaking #papercrafting #kaartenmaken #stempelen #stamping #kreativ #geburtstag #verjaardag #birthday #ribbon #framelits #bigshot #denhaag #thehague #westland #delft


De stempelset heb ik in november gedurende OnStage gekregen.
En zondag heb ik er pas voor het eerst mee gewerkt *oops!*
OnStage is dé halfjaarlijkse Stampin'Up! conferentie waar wij alle nieuwtjes horen, creatief aan de slag gaan en weer oude en nieuwe demo's ontmoeten. Het is altijd erg gezellig!
In april is er weer eentje. Indien je hier ook bij aanwezig wilt zijn, kom dan in ons gezellige team!

Hoe? Koop het productpakket t.w.v. EUR 129,- en je mag voor EUR 175,-  aan producten uitkiezen uit zowel de jaarlijkse als lente/zomercatalogus.
Tevens mag je daar bovenop (tot en met 31 maart, gedurende Sale-a-Bration) nog 2 stempelsets kiezen.
Dit kan oplopen tot ruim EUR 100,-!!

Ik vertel jou hier graag meer over. Je kunt mij mailen op stempelkeuken@gmail.com


En dit is dan het kaartje geworden.
Heb de stempels bewerkt met de markers.

Toen ik zondag dit kaartje maakte, was ik heerlijk bezig met de achtergrond. Er kwam alleen iets teveel "Stip" in het midden van het kaartje, dus heb dat weg gegooid en opnieuw begonnen.
Het is immers "maar" papier ;-)


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koop je bij de Stempelkeuken http://stempelkeuken.blogspot.com #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #celebrate #amazing #celebrateyou #amazingyou #cardmaking #papercrafting #kaartenmaken #stempelen #stamping #kreativ #geburtstag #verjaardag #birthday #ribbon #framelits #bigshot #denhaag #thehague #westland #delft


Ik vond het een erg leuk kaartje om te maken.

Vind je deze ook zo leuk? Plaats dan een bestelling bij mij :-)
Vanaf EUR 60,- kun je al deze leuke stempelset uitkiezen uit de Sale-a-Brationfolder en bij een bestelling vanaf EUR 120,- kun je de stanzenset uitkiezen.

Ook bij vragen kun je bij mij terecht.

Morgen weer een nieuw kaartje op m'n blog. Hopelijk tot dan!


Gebruikte materialen.

Door op het plaatje te klikken kom je in mijn webshop. Je kunt dan direct de producten bestellen.
Let op: Voor de webshop heb je een creditcard nodig. Heb je deze niet? Stuur dan jouw bestelling (naam van het artikel, artikelnummer en prijs) naar stempelkeuken@gmail.com
Ik verzorg graag jouw bestelling. 
Bij een minimale besteding van EUR 60,- (tm 31-3-2018) mag je ook nog producten uitkiezen uit de Sale-a-Brationfolder. Meer info hierover kun je hier vinden.  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten