zondag 27 januari 2019

Valentijn 2019

Over een aantal weken is het weer Valentijnsdag!
Ben jij er al klaar voor? Heb jij jouw kaart of ander project al klaar? Nee? Dan heb ik vandaag een kaartje voor jou welke je zeer gemakkelijk kunt maken.

Het heeft niet meer nodig dan een stempelset, bijpassende stanzen, wat designer series paper, Whisper White cardstock en wat rhinestones.

de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stempelen #stamping #kaartenmaken #papercrafter #cardmaking #cards #kaarten #cardmakersofinstagram #valentijn #valentine #valentijnsdag #bruiloft #liefde #houvanjou #verliefd #geliefd #workshop #harten #heart #denhaag #delft #rijswijk #westland


Ik heb speciaal geen tekst op de voorkant van het kaartje gedaan, maar aan de binnenkant. Dit maakt het voor de ontvanger wat spontaner.

De kaartbasis is (uiteraard, want ik houd van dit carstock!) weer van Whisper White gemaakt.
Daar bovenop weer wat Whisper White, een drietal stroken van het geweldige "All My Love" DSP.

De hartjes vind ik echt geweldig met die extra "gestikte" rand erin. Het geeft net wat meer dimensie.



de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stempelen #stamping #kaartenmaken #papercrafter #cardmaking #cards #kaarten #cardmakersofinstagram #valentijn #valentine #valentijnsdag #bruiloft #liefde #houvanjou #verliefd #geliefd #workshop #harten #heart #denhaag #delft #rijswijk #westland


Als extraatje heb ik 3 rhinestones erop gedaan om het kaartje wat meer te laten "leven".

Ik ben wel benieuwd wat jij van het kaartje vindt. Je kunt daarom altijd een reactie achterlaten.

En wist je dat de Sale-a-Bration nog steeds in volle gang is?
Wanneer je de Meant To Be-bundel t.w.v. EUR 63,75 aanschaft, heb je direct een GRATIS level 1 product te pakken ;-)
Mijn advies is om voor de prachtige Grapefruit Grove & Lovely Lipstick Foil Sheets te gaan, want je kunt deze perfect combineren met het DSP alsook de stempelset.

Kortom...teveel leuks!
Uiteraard verzorg ik graag jouw bestelling. Je kunt deze doormailen naar stempelkeuken@gmail.com, maar je kunt ook direct een bestelling plaatsen in mijn webwinkeltje. Klik daarvoor op één van onderstaande plaatjes.
En bestel je nu nog deze producten, dan ben je ervan verzekerd dat je jouw project nog voor Valentijnsdag af zult hebben :-)
Toch ook wel fijn om te weten, nietwaar?!

Voor nu wens ik jou nog een hele fijne dag en tot gauw!




Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Big Shot
[143263]
€ 120,00



Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten