maandag 14 oktober 2019

Kylies Demonstrator Monthly Team Blog Hop - Oktober



Hi and welcome to the Monthly Team Blog Hop of Stampin'Up! demonstrators from all around the world!
Please use the Google Translate button on the right to read my blog in your preferred language or continue in reading it in Dutch :-)


Hi en welkom bij de maandelijkse Team Blog Hop van Stampin'Up! demo's van over de hele wereld!

Ik heb deze maand voor jou alvast wat kerstinspiratie.

Ik heb voor mijn project gebruik gemaakt van de geweldige "Most Wonderful Time" Product Medley. Dat is een pakket bij elkaar behorende producten.
In het pakket zit een stempelset, een set stanzen, papier, stickers en embellishments.

De extra's die ik heb gebruikt zijn de enveloppen, het doosje, inkt, Nederlandse stempelset "Knusse Kerst" en de Stitched Shapes Dies.




de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupnederland #stampinupdemo #stamping #stempelen #productmedley #scrapbooking #cardmaking #kaartenmaken #handgemaakt #diy #workshop #denhaag #scheveningen #westland #wateringen #echtepostiszoveelleuker #epizl #postcrossing #kerstkaart #christmascard #christmas #kerstmis #kerst #deer #wald #wanderlust #wandeling #natuur #winter #changeofseason #groetjes #stars #stargazing #gold #kartenbasteln #hobby #mostwonderfultime #christmastime #tistheseason



Voor dit project heb ik een cadeausetje gemaakt. Leuk om te maken, leuk om te geven, leuk om te ontvangen!

Het kaartje wat ik hier laat zien, heb ik nagemaakt uit de herfst/wintercatalogus. "Waarom maak je dit kaartje na?" zul je je wellicht afvragen.
Wel, ik vind dat de catalogus niet alleen een "normale" catalogus is, maar bovenal een ideeënboek wat jou kan inspireren of, indien het even niet lekker loopt, waaruit je projecten kunt namaken.
Alle catalogi van de afgelopen jaren heb ik dan ook bewaard. Ofwel voor de projecten, ofwel voor de kleurencombinaties of voor de layouts van de projecten. Ik haal hier zoveel inspiratie uit!



de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupnederland #stampinupdemo #stamping #stempelen #productmedley #scrapbooking #cardmaking #kaartenmaken #handgemaakt #diy #workshop #denhaag #scheveningen #westland #wateringen #echtepostiszoveelleuker #epizl #postcrossing #kerstkaart #christmascard #christmas #kerstmis #kerst #deer #wald #wanderlust #wandeling #natuur #winter #changeofseason #groetjes #stars #stargazing #gold #kartenbasteln #hobby #mostwonderfultime #christmastime #tistheseason


Voor het doosje heb ik de geweldige Acetate Card Boxes gebruikt.

Er passen precies 4 kaarten PLUS envelop in!

Het doosje heb ik gedeeltelijk met Real Red cardstock bewerkt en daarop weer producten uit de fantastische medley.




de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupnederland #stampinupdemo #stamping #stempelen #productmedley #scrapbooking #cardmaking #kaartenmaken #handgemaakt #diy #workshop #denhaag #scheveningen #westland #wateringen #echtepostiszoveelleuker #epizl #postcrossing #kerstkaart #christmascard #christmas #kerstmis #kerst #deer #wald #wanderlust #wandeling #natuur #winter #changeofseason #groetjes #stars #stargazing #gold #kartenbasteln #hobby #mostwonderfultime #christmastime #tistheseason



En hieronder een kleine impressie van de 4 kaarten met bijbehorende enveloppen.




de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupnederland #stampinupdemo #stamping #stempelen #productmedley #scrapbooking #cardmaking #kaartenmaken #handgemaakt #diy #workshop #denhaag #scheveningen #westland #wateringen #echtepostiszoveelleuker #epizl #postcrossing #kerstkaart #christmascard #christmas #kerstmis #kerst #deer #wald #wanderlust #wandeling #natuur #winter #changeofseason #groetjes #stars #stargazing #gold #kartenbasteln #hobby #mostwonderfultime #christmastime #tistheseason


Wil je alles hiervan zien én ook maken? Kom dan naar de workshop die ik op vrijdag 22 november geef.
Je maakt dan dit cadeausetje en je maakt ook nog een aantal andere projecten.
Je zult zien dat deze Product Medley ook jouw hart sneller laat kloppen!
Ik vond het namelijk een erg gewaagde keuze om deze aan te schaffen, maar uiteindelijk ben ik er ontzettend blij mee! Prachtige kleuren en materialen om mee te mogen werken.




Voor nu wil ik jou hartelijk bedanken voor jouw bezoek en ik zou het leuk vinden wanneer je ook een reactie achterlaat :-)


Hieronder vind je de lijst van alle demo's die meedoen. Ofwel: Heel veel inspiratie!

Vind je het leuk om meer van mij te zien? Dan kun je je ook opgeven voor de nieuwsbrief. Dit kun je vinden aan de rechterkant van mijn blog.

Nogmaals bedankt voor het komen en graag tot een volgende keer!










Hieronder vind je mijn favoriete basisgereedschap waar ik mijn projecten mee maak.
De ene keer zal ik een product wel en de andere keer niet gebruiken. Maar dit is mijn basis :-)
Al deze producten kun je bij mij bestellen, dus ook dat heerlijke Grid-paper!



Grid Paper 
€ 15,25
Paper Snips 
€ 12,00
Bone Folder 
€ 8,50
Stamparatus 
€ 59,00
Stampin' Pierce Mat 
Stampin' Scrub 
€ 22,00
Stampin' Mist 
€ 6,00
Snail Adhesive 
€ 8,50
Fine-Tip Glue Pen 
Mini Glue Dots 
€ 6,50
Clear Block A 
€ 5,00
Clear Block B 
€ 7,50
Clear Block C 
€ 8,50
Clear Block D 
€ 10,50
Clear Block E 
€ 14,50
Clear Block F 
€ 21,00
Clear Block G 
€ 5,50
Clear Block H 
€ 10,50
Clear Block I 
€ 14,50
Clear Block Bundle 
€ 87,75




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

13 opmerkingen:

  1. Angelique, what a simply stunning set of cards you've made! I especially love the first one you showed with the deer. I never thought of saving old catalogs so thanks for the idea of that also. I'll be back to visit again as I see you have lots to see on your blog. I'm visiting you from the Blog Hop on Kylie's Demonstrator Training, so I must move on for now.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a cute selection of cards Angelique :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a beautiful set of cards using this Product Medley! Wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great cards Angelique. Lovely to hop with you.x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very festive looking. I love it. Thanks for sharing

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beuatiful Cards! I am finally purchasing the Medley :)

    BeantwoordenVerwijderen