vrijdag 13 maart 2015

"Still Sale-a-Brating" bloghop



Leuk dat je komt langs hoppen op een nieuwe Bloghop van de Nederlandse Stampin’Up! demo’s. In deze “Still Sale-A-Brating” Bloghop laten we zien wat de SU-per leuke mogelijkheden zijn met de producten die je bij besteding van iedere 60€ gratis kan uitkiezen tijdens deze Sale-a-Bration periode.


Vandaag laat ik jullie een kaartje zien wat ik de laatste keer voor mijn 10-10-10 workshop heb gebruikt.
Het was volle bak en de personen die waren gekomen, vonden het een erg leuk kaartje om te maken.
De stempelset "Simply Wonderful" die je nog t/m 31 maart bij een besteding van EUR 60,- kunt verkrijgen is één van mijn favoriete sets van deze SAB.
Geweldig leuke teksten die veelzijdig te gebruiken zijn.

Mijn favoriete stempels zijn erop gebruikt: Gorgeous Grunge, Hardwood en Petite Petals. Love them!




En wat een geweldig leuke kleurencombi is dit om te gebruiken: Rich Razzleberry, Coastal Cabana, Strawberry Slush en Crisp Cantaloupe.
Uiteraard heb ik weer gebruik gemaakt van de notecards en envelopes. Dit is zo makkelijk om te gebruiken; 20 voorgerilde basiskaarten met 20 kaarten. Zowel verkrijgbaar in Whisper White als Crumb Cake... Love it! :-)


Built for Free Using: My Stampin Blog



Graag nodigen we je uit om met gebruik van de onderstaande buttons gezellig door te hoppen. Bedankt voor het langskomen! :-)





Wil je rechtstreeks naar mijn gehele blog, ga dan naar http://stempelkeuken.blogspot.com

22 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren combinatie, mooi rustig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan met de Tag Topper Punch ! Mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eenvoud siert ook de kaart. Mooi Angélique.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Angelique,
    Wow, wat een aparte kleurencombinatie, daar is over nagedacht. Mooi geheel geworden.
    Groetjes, HennyB:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Angélique, wat een leuke combi van oud en nieuw! Leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen