maandag 1 september 2014

September = Verjaardagsmaand

**Dit bericht blijft in september bovenaan staan. Scroll even naar beneden voor recente berichten**





Hi allemaal!


September is verjaardagsmaand bij de Stempelkeuken.
Ik ben namelijk deze maand jarig en wie jarig is, trakteert :-)

Indien je tijdens de verzamelbestelling van 6 september voor EUR 75,- of meer bestelt, krijg je hier een Stampin' Up! cadeautje van mij bij.
Gewoon voor niks, nada, noppes, omdat ik jarig ben en trakteer.


Je kunt je bestelling en betaling doorgeven t/m zaterdag 6 september 18.00.
Doe dit door mij te mailen (stempelkeuken@gmail.com) met je bestelling, voorzien van productnummer, aantal, blz. nummer en prijs.
Natuurlijk kun je mij ook bellen (06-13226588).


Tevens is de agenda bijgewerkt met workshops voor de maand september.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten