zondag 31 augustus 2014

BigShot promotie!

**Scroll voor nieuwe posts even naar beneden toe. Deze post zal hier blijven staan tot en met 31 augustus**

Goedemorgen allemaal!

Ik heb voor jullie een geweldige promo voor de maand augustus.
Je krijgt namelijk bij aanschaf van een BigShot een gratis bundel (oftewel: stempelset met framelits).
Heb je nu al een BigShot (of Biggie zoals ik 'm liefkozend noem), dan krijg je 15% korting op deze bundels.
Is dat leuk of is dat leuk?




De BigShot gebruik ik al jaren, nog voordat ik SU! demo was en blijf het een geweldig apparaat vinden om dingen mee uit te snijden en te embossen. Zo licht, zo gemakkelijk in gebruik.
Zelfs kinderen van 5 jaar gebruiken deze met regelmaat bij mij in de klas :-)
Ik kan deze dus van harte aanbevelen als je deze nog niet hebt.

Je kunt de BigShot en/of bundels aanschaffen in mijn online winkel. Je kunt dan alleen met creditcard betalen.
Indien je geen cc bezit, kun je mij een mail sturen en regelen we het via een bankoverschrijving.



Enneh... de Brights and Beautiful set, is er eentje die pas vanaf 28 augustus te koop is, dus wil je deze al voor die tijd in je bezit hebben, doe dan mee met deze promo ;)


Bedankt voor het langskomen en graag tot snel! 


Groetjes,
Angélique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten