donderdag 28 augustus 2014

Open Huis en Stampin'Up! Herfst/Winter catalogus '14

Hi allemaal!

Ik kan maar niet genoeg vertellen hoe blij dat ik ben om Stampin'Up! demo te mogen zijn!
En zeker als je al van te voren weet wat er te koop zal zijn... zo ook met de herfst/wintercatalogus. Ik heb al wat leuke spullen besteld *en inmiddels ook al ontvangen*


Mijn favoriete tijd van het jaar is toch wel de Kersttijd. Ik ben dol op kerst. Hoe dat komt... geen idee, maar vind vooral de sfeer, gezelligheid, knusheid en het decoreren geweldig!
*en een reisje richting Londen in november wil ook wel helpen om in de sfeer te komen!* ;-)

En als je dan deze catalogus onder ogen krijgt, gaan alle antennes uit, want oh jee... wat zit er toch weer een hoop moois bij! Dat maakt het kiezen wel erg lastig kan ik zeggen.

Maar het is mij *gelukkig* gelukt om prachtige producten te bemachtigen.

Hierbij laat ik een projectje zien wat ik heb gemaakt met materiaal uit de nieuwe herfst/wintercatalogus die tot en met 5 januari geldig is.







Neem hier een kijkje voor de digitale versie van de "mini"-catalogus.

Wil jij nu de papieren versie? Laat dit even per email of telefoon weten, dan stuur ik deze tegen verzendkosten naar je toe.
Klanten die de afgelopen periode wat bij mij gekocht hebben, hebben *als het goed is* deze catalogus afgelopen week al mogen ontvangen en heerlijk kunnen doorbladeren :-)


Ook heb ik een extra verzamelbestelling ingelast en wel voor overmorgen, zaterdag 30 augustus.
Geef je bestelling voor morgen, vrijdag 29 augustus, 12.00 door en ik stuur je de betalingsgegevens toe :)





En bestel je voor EUR 75,00 of meer, krijg je er een cadeautje bij.*


* geldt alleen voor de verzamelbestelling van 30 augustus 2014 en 6 september 2014

Zomaar, gratis, nada, noppes, gewoon omdat ik in september jarig ben. En wie jarig is, trakteert! :)




Tevens wil ik hierbij van de gelegenheid gebruik maken om jullie uit te nodigen voor mijn open huis.
Deze zal plaatsvinden op zondag 14 september en dinsdag 16 september.
Je wordt ontvangen met de nieuwe mini-catalogus *indien je deze nog niet hebt ontvangen*, een hapje en drankje.
Je kunt nieuwe producten uit de mini-catalogus bekijken, projecten die hiermee zijn gemaakt en je maakt een klein project met materiaal uit de nieuwe mini-catalogus.
Tevens kun je je opgeven voor de nieuwe workshops, kun je retired producten aanschaffen en... nog een verrassing *of twee* :-)

De prijs voor dit alles is EUR 5,00 per persoon.
Als je iemand meeneemt die ik nog niet ken, dan mag jij GRATIS komen.
Er is plaats voor 6 personen per tijdstip.

Tijdstippen waaruit je kunt kiezen:
1. 10.00 - 12.30 (zondag en dinsdag)
2. 14.00 - 16.30 (zondag en dinsdag)
3. 19.30 - 22.00 (alleen zondag 14-9)

Geef je op via telefoon of via mail.
Ik kijk ernaar uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten