woensdag 27 augustus 2014

An Itsy Bitsy Spider...

Hi allemaal!


Wat betreft het weer van vorige week, doet mij dat denken aan de herfst.
Wind, regen, onweer... heb zelfs de verwarming even aan gehad.

Maar goed dat je dan lekker binnen kunt zitten met een kop heerlijke muntthee *yummy!* en leuke, nieuwe materialen om te mogen gebruiken.


Hoewel ik totaal niets heb met Halloween hier in Nederland, lijkt het mij geweldig om dit een keer in Amerika mee te maken. Geweldig versierde huizen én uiteraard een goede verkleedparty. I love it!

Dus toen ik deze wreath (ofwel krans) in de nieuwe herfst/wintercatalogus zag, wist ik dat deze noch bij mij aan de deur, noch in huis zou komen te hangen, maar ... wél in mijn klas! Want wat is deze krans gaaf!

Toch leuk om deze te gebruiken tijdens het thema "Herfst"?!




De krans is groter dan dat ik had verwacht en wat was deze leuk om te maken! En de glitters van het web, blijven heerlijk op het web zitten, dus geen glitters op de grond, in je haar, aan je handen... I love it!


En dan die spin.... ben totaal geen spinnenmens, maar dit is toch wel een spin die ik kan waarderen. En wat is deze makkelijk te maken!




En wil je deze krans nu ook maken?? Dat kan!
Op zondag 21 september van 14.00 tot ongeveer 16.30-17.00 kun je deze bij mij thuis (Den Haag) komen maken.

De kosten voor deze middag bedragen EUR 45,00 incl. de Frightful Wreath Simply Created Kit, gebruik van de overige materialen die je nodig hebt en een hapje en drankje.


Bestel je deze middag voor een bepaald bedrag, dan kost deze workshop EUR 37,50


Wil je deze Halloweenkrans samen met familie, vrienden, bekenden (min. 5 personen) bij jou thuis maken? Dat kan ook! Je kan dan namelijk ook in aanmerking komen voor hostesseuro's en maken wij er een gezellige, creatieve tijd van!
Stuur even een mail of bel op voor meer vrijblijvende informatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten