maandag 18 augustus 2014

Merry Christmas Monday #2

Hi allemaal!


Leuk dat je hier weer even een kijkje komt nemen.
Het is alweer tijd voor de tweede Merry Christmas Monday. Vandaag geen kaartje, maar een drietal tags/labels die ik heb gemaakt.





Deze heb ik weer met de geweldige set "Festival of Trees" en de bijpassende pons gemaakt. Ik houd van dit soort stempels!
Zo geschikt voor diverse doeleinden en aangezien ik wel van cadeautjes met Kerst houd, is een label eraan minstens zo leuk :-)





De basis is gemaakt met Cherry Cobbler cardstock.
Heb een 12x12 vel in stukken van 2x4 inch gesneden. Op die manier kun je gemakkelijk het stuk in de Scalloped Tag Topper doen en vind 2x4 inch een leuk formaat label.
Heb weer nieuw DSP gebruikt dat ook vanaf 28 augustus verkrijgbaar is.
Heb het boompje met Old Olive gestempeld. Het groene stukje lint is ook Old Olive, maar inmiddels al jaren retired (ofwel niet meer verkrijgbaar) *wie wat bewaart...* Het witte baker's twine kun je wel verkrijgen ;)
De kerstballen heb ik met de Cherry Cobbler Dazzling Details bewerkt. Ik houd van een *zeer klein!* beetje glitter.
Tevens was ik op zoek naar een passende tekst. Heb genoeg leuke teksten, zoals waarschijnlijk zo velen van ons. Totdat ik onder een stapel cardstock het "Dutch sentimenten"-doosje zag liggen met de tekst "Prettige Kerstdagen".
Alles nog een beetje opgehoogd met de Stampin' Dimensionals en voila... binnen 10 minuten 3 leuke labels klaar.

Nog "maar" 10 dagen en ook jullie mogen bestellen uit de nieuwe catalogus... nog eventjes geduld ;)
Maar het is absoluut de moeite waard!

Bedankt weer voor het langskomen en graag tot een volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten