dinsdag 25 november 2014

Kom ook bij mijn team!

Stampin' Up! heeft een geweldige actie, die echter maar 1 week geldig is.

Wordt ook Stampin' Up! demonstratrice.


Indien jij je in de week van 25 november - 2 december (12 uur 's middags) als demo inschrijft, ontvang je 5% korting op alle "commissionable sales" in december. Dit wordt in januari verrekend.
Tevens ontvang je 25% korting op je starterskit.

En dat laatste is toch wel heel erg gaaf, want je starterskit mag je helemaal zelf samenstellen. Dus als jij van mooie papiertjes houdt, ga je voor papier, houd je van kleur, ga je voor inkt etc.
Vind je het lastig om jouw kit samen te stellen? Dan ben ik er uiteraard om jou hierbij te helpen, zodat wij een kit voor jou kunnen samen stellen waar jij je prettig bij voelt.


Ik heb tot op heden absoluut geen spijt dat ik voor Stampin' Up! heb gekozen en mijn hobby een nieuwe richting heb kunnen geven.
Zo zat ik afgelopen vrijdag in Londen te lunchen met een Engelse demo.
Als iemand mij dit vorig jaar had gezegd, had ik gezegd dat zoiets niet waar kon zijn :-)

Het geeft zoveel terug. Waaronder een geweldige Stampin' Up! "familie".

Wil je nu meer weten?
Neem even een kijkje op mijn pagina Kom bij SU!. Daar staat meer info.

Wil je nog meer informatie willen? Dan kun je mij mailen of bellen.
Uiteraard is dit geheel vrijblijvend. Ik wil graag dat je goed geïnformeerd wordt.


Ik hoop van je te horen.
SU! geeft zoveel meer dan alleen korting :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten