woensdag 19 november 2014

Many Merry Stars

Hi allemaal!

Afgelopen zondag had ik een geweldig leuke workshop met de Many Merry Stars kit uit de supplement catalogus.
Wat een prachtige kit is dit!




Ik houd van deze kleuren: Groen, rood, kraft, wit... Dus toen wij als demo zijnde deze kit konden bestellen, stond deze als "prioriteit" op mijn lijst.

En wat een prachtige kit is dit! Vooral om er ook je eigen draai aan te geven.
Ik heb dan ook 3 sterren bij elkaar genomen die voor mij zo een leuk geheel vormen.





Ik vind de kit SU!-per!
Wil jij nu ook nog werken met sterren uit deze kit?
Op donderdag 27 november van 19.00-21.30 en zaterdag 29 november van 10.00-12.30 geef ik deze workshop nogmaals.

Je maakt dan 5 sterren. 
De prijs is EUR 10,00. Wil je werken met jouw eigen kit? Best voor een bepaald bedrag deze avond/middag, dan betaal je slechts EUR 5,00 voor deze workshop.

Geef je snel op, daar er nog maar plaats is voor 5 personen.

En wil je deze sterren nog in het echt bewonderen voordat de workshop plaatsvindt?
Ga dan vanavond naar Intratuin 's-Gravenzande. Daar is het Ladies Night en ik sta daar met mijn kraampje vol leuke spulletjes.
Ik hoop dat ik je dan mag begroeten... vind ik gezellig!


Wil je de kit zelf hebben, zodat je 26 sterren kunt maken? Ook dat kan!
Je kunt deze kit aanschaffen voor EUR 31,95. Alles zit erin om deze kit te maken.
Stuur mij een mail (stempelkeuken@gmail.com) voor verdere informatie.


Hopelijk tot vanavond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten