maandag 7 maart 2016

Stampin' Up! Friends & Flowers: Kaartje 1

Goedemorgen op deze maandagmorgen!

Een nieuwe week is weer gestart, dus ook weer een nieuwe stempelset als centraal middelpunt van deze week.

Ditmaal heb ik gekozen voor de set "Friends & Flowers" die je in de Lente/Zomercatalogus kunt vinden op pagina 46.

Het lijkt een hele vreemde set op het eerste oog, maar je kunt er zoveel mee doen! En dat wil ik jullie graag laten zien.
Het is een set die gecombineerd kan worden met de Festive Flower Builder Punch. Deze was ook in de herfst/wintercatalogus leverbaar en was toen ook al een favorietje van mij!

Vandaag heb ik voor jullie een bloemenkaartje, gemaakt in Rich Razzleberry, een prachtige paarse kleur.
De bloemblaadjes heb ik lichter gemaakt door met de blenderpen over de inkt te gaan. Op deze manier "smeert" de inkt zich uit.

Het is een leuke kaart om te maken! :-)


http://stempelkeuken.blogspot.com De Stempelkeuken Friends & Flowers, Rich Razzleberry, Festive Flower Builder Punch, blenderpen, Rhinestone Basic Jewels, Whisper White Thick Cardstock, Sheltering Tree


Het tekststempeltje heb ik uit de set "Sheltering Tree" gebruikt. Deze staat in de jaarlijkse catalogus op blz.89.



http://stempelkeuken.blogspot.com De Stempelkeuken Friends & Flowers, Rich Razzleberry, Festive Flower Builder Punch, blenderpen, Rhinestone Basic Jewels, Whisper White Thick Cardstock, Sheltering Tree


Zou je deze set ook willen hebben (met of zonder pons), stuur dan een mailtje naar stempelkeuken@gmail.com voor meer informatie.

En...kom je morgen ook weer gezellig langs?? :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten