donderdag 10 maart 2016

Stampin' Up! Friends & Flowers: Kaartje 3

Hi!

De lente komt eraan, dus volop jonge dieren die binnenkort te bewonderen kunnen worden. Afgelopen week had ik al een vis gemaakt met de "Friends & Flowers" stempelset, ditmaal een ander dier wat je hiermee kunt maken op een geboortekaartje.


http://stempelkeuken.blogspot.com De Stempelkeuken Friends & Flowers, Brushstrokes Background Stamp, 2 1/2" Circle Punch, Piercing Mat, Piercing Tool, Updated Essentials Paper piecing, Archival Black, Blushing Bride, Whisper White, Festive Flower Builder Punch


De achtergrond is gestempeld met de "Brushstrokes Background"-stempel in Blushing Bride. Deze stempel stond al vanaf het begin van deze catalogus op het verlanglijstje (zeg maar gerust verlanglijst!!) en afgelopen maand heb ik 'm dan *eindelijk* aangeschaft :-)
1x heb ik deze afgestempeld, zodat deze lichter op het papier zou komen.
Daarna de tekst er met "Archival Basic Black" gestempeld, de cirkel uitgeponst en bewerkt met de prikpen.
Het konijntje heb ik ook met "Archival Basic Black" gestempeld, uitgeponst met de "Flower Builder Pons" en een cirkelpons. Nog even bewerkt met de "Aquapainter" en de Blushing Bride inkt voor de oren en wangen. Het oortje ook nog even omgevouwen voor het meer speelse effect.
Alles opgeplakt met dimensionals en klaar....

http://stempelkeuken.blogspot.com De Stempelkeuken Friends & Flowers, Brushstrokes Background Stamp, 2 1/2" Circle Punch, Piercing Mat, Piercing Tool, Updated Essentials Paper piecing, Archival Black, Blushing Bride, Whisper White, Festive Flower Builder Punch


Wil je ook de materialen aanschaffen die ik heb gebruikt??
Dat kan! Stuur mij een mail op stempelkeuken@gmail.com met jouw bestelling. Ik zal dan contact opnemen. Uiteraard kun je ook rechtstreeks in mijn webwinkel bestellen (alleen creditcard!).


Groetjes en een mooie dag!
Angélique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten