maandag 4 september 2017

Anything but the Holidays bloghop




Hi and welcome to the "Anything but the Holidays"-bloghop.
I'm so honoured to be a part of this fabulous bloghop with some of my fave Stampin' Up! demo's participating as well :-)

As the title says... we're showing you projects made with the fabulous new Holiday Catalog products in a "Non Holiday"-way. And I love it!

Hi en welkom bij de "Anything but the Holidays"-bloghop.
Ik vind het geweldig om deel uit te mogen maken van deze geweldige bloghop, waarin ook een aantal van mijn favoriete demo's deel van uitmaken.

Zoals de titel al aangeeft, laten wij jullie projecten zien die gemaakt zijn met de fantastische herfst/wintercatalogusproducten op een niet herfst/winter/kerst-achtige manier. Ofwel... maak er iets leuks van, maar niet waar het voor bedoeld is ;-)


Last 3 weeks have been really, really hectic around here. Had 3 sick cats to take care off. They had the flu, diarrea and an eye infection. And then I forgot they also all had a cold. So I've been to the vet 3 times within 1,5 week time with 2 of them and when number 3 was getting the flu, I just called them as she's carsick and I just knew she had the same symptoms like the other 2.

So I wanted to thank the vet as my cats are acting normal again and most of the problems have gone. Exept from the sneezing ;-)

And what better way than using the newest cat punch?
When I saw it last month during the preview I thought internet was exploding as loads of demo's were talking about it and showed their love for this punch. And as a cat-person, I really "needed" this punch ;-)

De laatste 3 weken waren hier behoorlijk hectisch. Alle drie mijn poezels waren deze weken ziek. Het begon met Pippi die de diarree kreeg en uiteindelijk niet meer wilde eten en drinken. Toen ze weer aan het opknappen was, werd ze weer ziek, ditmaal was ze verkouden en had ze koorts.
Nadat ik voor de tweede keer binnen een week naar de dierenarts was geweest, begon Jet ook volop te niezen, wilde ook niet meer eten en drinken, lag op vreemde plaatsen en kreeg als "toetje" nog een oogontsteking mee, waardoor ik binnen 3 dagen weer bij de dierenarts zat.
En als klap op de vuurpijl begon Gizmo ook rare trekken te vertonen (in een hoekje liggen, niet willen eten en drinken etc.). Maar aangezien zij nogal wagenziek is, belde ik maar de dierenarts op om te vragen of ik medicatie die ik in huis had ook aan haar mocht geven. Dit scheelde uiteindelijk een consult én een kotsende poezel in de bus ;-)
Inmiddels is Pip gelukkig weer beter en ook Jet is weer actief aan het mauwen en kroelen (nog wel een beetje last van haar oog) en Gizmo heeft haar "niesminuutje". Kortom...het gaat stukken beter gelukkig!

En om de dierenarts te bedanken voor de goede zorgen, heb ik mijn project gemaakt. De kattenpons leent zich hier natuurlijk uitstekend voor! :-)
Toen ik deze zag, was ik direct verkocht, want...
1. het heeft een prachtig silhouette én
2. hoe kun je als kattenpersoon deze pons nu niet leuk vinden?


Stampin' Up! producten koop je bij de Stempelkeuken stempelkeuken@gmail.com #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemo #cat #catpunch #catsofinstagram #diy #handmade #creative #creatiefmetpapier #papercrafting #kaartenmaken #bedankt #kaartje #bedankkaartje #zelfgemaakt #denhaag #thehague #westland #delft #zuidholland #dieren #stempelen #stamping


Stampin' Up! producten koop je bij de Stempelkeuken stempelkeuken@gmail.com #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemo #cat #catpunch #catsofinstagram #diy #handmade #creative #creatiefmetpapier #papercrafting #kaartenmaken #bedankt #kaartje #bedankkaartje #zelfgemaakt #denhaag #thehague #westland #delft #zuidholland #dieren #stempelen #stamping




So here I am... showing you the card I made for the vet. Mailed it today, so it should be there this Tuesday (no mail on Mondays in The Netherlands :-( ) I hope they will appreciate it! I sure loved making it!

Het kaartje is inmiddels met de post mee, dus ik hoop dat deze dinsdag op de juiste plaats van bestemming is en dat ze het zullen waarderen.
Ik vond het in ieder geval een leuk project om te maken.



Thank you so much for coming over!
Now click on one of the other participants names and it will get you to some fabulous projects!

Bedankt voor het langskomen!
Klik nu op één van onderstaande namen en dit zal jou naar geweldige projecten brengen. Tot snel!




Product List

6 opmerkingen: