zaterdag 2 september 2017

ch bloghop herfstsfeer



Hi en welkom bij een nieuwe bloghop van de Creatieve Harten.
Het leek de afgelopen dagen wel herfst, dus deze bloghop komt precies op het juiste moment ;-)

Vandaag heb ik voor jou weer een project...uhh... projecten!
Heb gewerkt met de nieuwe pizzadoos (té leuk!!) en heb daar 3 kaartjes voor gemaakt. Leuk om cadeau te geven!


Het formaat van de kaartjes is 3x3 inch, ongeveer 7,5x7,5 cm. Leuk om als kaartje aan een bosje bloemen te doen óf te versturen in die nieuwe kleine envelopjes die wij nu ook hebben :-)



Stampin' Up! producten koop je bij de Stempelkeuken stempelkeuken@gmail.com #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #paintedharvest #autumn #herfst #harvest #stempelen #creatief #pizza #pizzadoos #creative #papercrafting #thread #sunflower #sunflowers #denhaag #thehague #nederland #creatiefmetpapier #pons #zonnebloem

Stampin' Up! producten koop je bij de Stempelkeuken stempelkeuken@gmail.com #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #paintedharvest #autumn #herfst #harvest #stempelen #creatief #pizza #pizzadoos #creative #papercrafting #thread #sunflower #sunflowers #denhaag #thehague #nederland #creatiefmetpapier #pons #zonnebloem

Stampin' Up! producten koop je bij de Stempelkeuken stempelkeuken@gmail.com #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #paintedharvest #autumn #herfst #harvest #stempelen #creatief #pizza #pizzadoos #creative #papercrafting #thread #sunflower #sunflowers #denhaag #thehague #nederland #creatiefmetpapier #pons #zonnebloem



Al deze projecten zijn gemaakt met de geweldige set "Painted Harvest". Toch wel een favoriete set uit de nieuwe catalogus.
Zonnebloemen schijnen overigens dit jaar bij mij centraal te staan.
Afgelopen juni was ik in Londen en bekeek daar de musical "Calendar Girls", waarin zonnebloemen centraal stonden.
Daar ging ik ook naar een concert en bij één van mijn favoriete nummers kwamen ook zonnebloemen tevoorschijn en nu deze set...toeval bestaat niet of toch??


En.....omdat ik deze maand jarig ben, dacht ik...kom, ik heb wat leuks voor jullie in petto met deze set :-)
Morgenavond doe ik er weer een verzamelbestelling uit.

Wanneer je bij mij de Painted Harvest bundel (dus stempelset én pons t.w.v. EUR 40,-) én het Painted Autumn Designer Series Paper (t.w.v. EUR 13,50) aanschaft, ontvang je van mij de mini dimensionals GRATIS erbij. Hoe leuk is dat??





Dus stuur jouw bestelling door naar stempelkeuken@gmail.com :-)

De nieuwe catalogus kun je hier vinden.



Bedankt voor het langskomen! Nu is het tijd om door te gaan naar Lotte. Zij heeft weer een geweldig project voor jou gemaakt, dus ga er snel naartoe. Maar zou het nog wel erg leuk vinden wanneer je een berichtje achterlaat ;-)



Product List

9 opmerkingen:

  1. Alvast van harte gefeliciteerd! Heel mooi om de zonnebloemen te gebruiken. Toch een beetje een zomers gevoel in de herfst. En de kleuren.. spot on!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die zonnebloemen, ik ben er dol op! Leuk project heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superfijn herfstprojectje heb je gemaakt. Echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaartje, zo leuk met het pizzadoosje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie set, echt hollands, zonnebloemen........

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi setje kaarten zo. Leuk om aan iemand kado te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is echt compleet! Mooi doosje met bijpassende kaartjes, top!

    BeantwoordenVerwijderen