zaterdag 2 december 2017

ch bloghop glitter & glamour




Iedereen heeft af en toe wat glitter in zijn/haar leven nodig en de kerst/nieuwjaarsperiode is de perfecte tijd van het jaar om dit "gewoon" te doen.
Vandaar dat ik ook vandaag een projectje heb wat ik als voorbeeld voor de decemberkit heb gemaakt. Deze staat namelijk ook in het teken van "Glitter & Glamour", ofwel....lekker veel bling (iets waar ik dus echt niets mee heb...sorry! Haha)

Ik heb het dan ook redelijk subtiel gehouden door gebruik te maken van dsp in combinatie met wat lint en gouden sneeuwsterren. 




Een leuk cadeaudoos is het zo geworden voor de kerstdagen. Maar door de sneeuwsterren weg te laten, kan het natuurlijk voor iedere gelegenheid worden gebruikt. 


Tevens kun je jezelf alleen vandaag nog opgeven voor mijn december projectkit. Meer info hierover, vind je hier (klik plaatje).




Bedankt voor het langskomen! Nu is het tijd om door te hoppen naar Yolanda. Zij heeft ook weer iets schitterends voor jullie in petto, dus hop snel verder :-)






Glitter & Glamour

Projecten met een Glitter en/of Glamour uitstraling van Oud & Nieuw, vuurwerk, een beetje glitter in je leven, etc

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooi doosje. Daar zou ik wel een cadeautje in willen krijgen hoor ;). Het mooist vind ik de witte onderkant erbij, daar zou ik nooit aan denken, maar vind het eigenlijk totaal daardoor mooier, goede tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Je zal dit maar krijgen, ik zou er blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow chique de Paris. Je zou maar zo'n cadeautje ontvangen...

    BeantwoordenVerwijderen