maandag 16 april 2018

A Little Wild - Een zoon!

Goedemorgen en wat gezellig dat je even langs komt :-)

Vandaag heb ik voor jullie een redelijk "simpel" en "makkelijk" kaartje in de aanbieding.
Ik had nog wat geboortekaartjes nodig, dus heb direct die geweldige "A Little Wild"-stempelset erbij gepakt, want dan heb je in een handomdraai hét perfecte kaartje.


Stampin'Up! producten koop je bij de Stempelkeuken http://stempelkeuken.blogspot.com #alittlewild #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #olifant #stampinblends #elephant #softsky #bigshot #framelits #wild #animals #africa #denhaag #rotterdam #westland


Ik heb de Whisper White achtergrond met de Sponges en Soft Sky inkt voorzien van een subtiel kleurtje.
Daar bovenop heb ik wat leuke framelits uitgestanst.
Het olifantje (hoe schattig!!) heb ik met de Stampin'Blends ingekleurd.
Een tekstje met Smoky Slate en voila...het kaartje is klaar :-)


Stampin'Up! producten koop je bij de Stempelkeuken http://stempelkeuken.blogspot.com #alittlewild #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #olifant #stampinblends #elephant #softsky #bigshot #framelits #wild #animals #africa #denhaag #rotterdam #westland


Wist je trouwens dat er een hoop te gebeuren staat in Stampin'Up!land?
Zo komt per 1 juni de nieuwe catalogus uit, maar.... ik heb 'm al! Dat is één van die leuke voordelen van demo zijn ;-)

Zo kwam ik er al bladerend achter, dat deze set vanaf 1 juni niet meer met 10% korting verkrijgbaar is! *HELP!!*
De stempelset en thinlits zullen nog wel gewoon verkrijgbaar zijn, maar dus niet meer met deze 10% bundelkorting zoals dat zo mooi wordt genoemd.
Dus wil je deze set nog met die aantrekkelijke korting?? Geef het dan nu nog door via stempelkeuken@gmail.com

Of wil je deze set misschien als onderdeel van jouw "starterskit"?
Voor deze kit, die je zelf mag samenstellen!, betaal je standaard EUR 129,- (incl. verzending!) en mag je voor EUR 175,- aan producten aanschaffen.
En het leukste?
Wanneer je nu instapt, kun je direct met 20% korting bij Stampin'Up! jouw materiaal aanschaffen (na aanschaf van het productpakket). Nog zo'n leuk voordeel! Zeker wanneer je bedenkt dat je dit ook op die nieuwe materialen zult krijgen!
En nog een voordeel: je bent van harte welkom op de teammeetings die ik organiseer. De eerstvolgende is 11 mei.
Meer info via stempelkeuken@gmail.com


De gebruikte materialen vind je hieronder.
Wil je iets bestellen? Klik dan op het plaatje en je wordt rechtstreeks naar mijn webwinkel geleid. Betaling kun je dan doen via creditcard.
Wil je liever niet per creditcard bestellen? Geef jouw bestelling dan door via stempelkeuken@gmail.com (productnaam, productnummer, prijs en uw naam en adresgegevens).
Big Shot
[143263]
€ 120,00





Dit kaartje heb ik gemaakt als onderdeel van "Makkelijke Maandag".
Kom je ook een kijkje nemen bij mijn teammies??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten