dinsdag 12 november 2019

Beautiful Friendship

Hi! Welcome to my blog! Please use the Google Translate button on the right sidebar of my blog to read on in your preferred language or continue reading it in Dutch :-)


Hi en leuk dat je weer op mijn blog komt kijken!

Vandaag heb ik twee fleurige kaartje voor jou, gemaakt met de fantastische set "Beautiful Friendship". Een zogeheten "distINKtive" stempel.
Je beïnkt de stempel en je krijgt tijdens de afdruk diepte in jouw afdruk. Een prachtig effect wat dit geeft!

Ik heb voor jou dus 2 kaartjes. Het eerste kaartje is heel simpel: stempels beïnkten en afdrukken op jouw kaartbasis.


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemo #simplestamping #cascard #cardmaking #papercrafting #papercrafter #inktechnique #kaartenmaken #echtepostiszoveelleuker #epizl #cleanandsimple #stempelen #scrapbooking #kartenbasteln #thinkingofyou #bloemen #flowers #natureblooms #verjaardag #bruiloft #workshop #diy #handmade #handgemaakt #denhaag #westland #rotterdam #rijswijk #scheveningen


Het tweede kaartje vraagt wat meer tijd, maar is ook voor een "beginneling" zeer eenvoudig te maken.
Ik heb de set "Very Versailles" er ook bij gebruikt, dit geeft een mooie vintage uitstraling aan het kaartje.

de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemo #simplestamping #cascard #cardmaking #papercrafting #papercrafter #inktechnique #kaartenmaken #echtepostiszoveelleuker #epizl #cleanandsimple #stempelen #scrapbooking #kartenbasteln #thinkingofyou #bloemen #flowers #natureblooms #verjaardag #bruiloft #workshop #diy #handmade #handgemaakt #denhaag #westland #rotterdam #rijswijk #scheveningen


En dit is dan het tweede kaartje. Veel mensen vonden 'm erg mooi geworden toen ik de Facebook Live deed. Vind 'm zelf ook wel goed gelukt ;-)

de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemo #simplestamping #cascard #cardmaking #papercrafting #papercrafter #inktechnique #kaartenmaken #echtepostiszoveelleuker #epizl #cleanandsimple #stempelen #scrapbooking #kartenbasteln #thinkingofyou #bloemen #flowers #natureblooms #verjaardag #bruiloft #workshop #diy #handmade #handgemaakt #denhaag #westland #rotterdam #rijswijk #scheveningen


Twee totaal verschillende kaarten met 1 stempelset. Ik houd ervan om meer uit een set te halen dan wat je in eerste instantie voor ogen had.
Dit laatste kaartje ontstond dan ook werkelijk onder het oog van de camera.

Alle gebruikte materialen vind je hieronder.
Ook zie je dat de nieuwe Stampin'Trimmer vanaf 1 november verkrijgbaar is.
Ik heb er al mee gewerkt en het is een heerlijke trimmer! Je krijgt absoluut geen spijt hiervan!
En koop je deze trimmer via mij, dan ontvang je in november en december GRATIS verzending wanneer jouw bestelling deze trimmer bevat. Hoe leuk is dat?!

Voor nu bedankt weer voor het komen kijken! Een reactie achterlaten is uiteraard erg fijn :-)


Leaf Punch
[144667]
€ 19,50






Hieronder vind je mijn favoriete basisgereedschap waar ik mijn projecten mee maak.
De ene keer zal ik een product wel en de andere keer niet gebruiken. Maar dit is mijn basis :-)
Al deze producten kun je bij mij bestellen, dus ook dat heerlijke Grid-paper!



Grid Paper 
€ 15,25
Paper Snips 
€ 12,00
Bone Folder 
€ 8,50
Stamparatus 
€ 59,00
Stampin' Pierce Mat 
Stampin' Scrub 
€ 22,00
Stampin' Mist 
€ 6,00
Snail Adhesive 
€ 8,50
Fine-Tip Glue Pen 
Mini Glue Dots 
€ 6,50
Clear Block A 
€ 5,00
Clear Block B 
€ 7,50
Clear Block C 
€ 8,50
Clear Block D 
€ 10,50
Clear Block E 
€ 14,50
Clear Block F 
€ 21,00
Clear Block G 
€ 5,50
Clear Block H 
€ 10,50
Clear Block I 
€ 14,50
Clear Block Bundle 
€ 87,75




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten