zondag 10 november 2019

Swapperdeswap met Snowman Season

Hi! Please use the Google Translate button on the right side of my blog to read in your preferred language or continue in Dutch :-)



Hi en leuk dat je (weer) een kijkje komt nemen!
Vandaag heb ik voor jullie 3 kaartjes.


Gisteren had ik een hele gezellige demo-bijeenkomst in Arnhem en heb er ook nog eens heerlijk overnacht (PLUS een vreselijk lekker ontbijtbuffet!).

We waren met, uit mijn hoofd, 64 personen, inclusief Sara, CEO van Stampin'Up! en haar man Sean. Wat was het leuk, gezellig, informatief, maar vooral ook heel veel kunnen praten over Stampin'Up! Zowel met Sara en Sean als met collega's.



de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeukeken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupnederland #stamping #stempelen #papercrafting #papercrafts #handmadecards #handgemaakt #handgemaaktekaarten #workshop #diy #knutselen #crafting #echtepostiszoveelleuker #epizl #glitter #stampinblends #snowmanseason #snowman #sneeuwpop #framelits #diecutting #denhaag #westland #rotterdam #scheveningen #poeldijk #basteln #kerstkaart #merrychristmas


Op Stampin'Up! evenementen wordt er ook geswapt, ofwel geruild.

Jij maakt dan een aantal (dezelfde) projecten en ruilt deze met andere demo's. Altijd leuk om te zien wat iedereen heeft gemaakt én je gaat boordevol inspiratie naar huis!


Hieronder vind je mijn swapkaartje, gemaakt met de stempelset "Snowman Season". Een perfecte set voor een beginner, gemiddelde en gevorderde stempelaar.





de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeukeken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupnederland #stamping #stempelen #papercrafting #papercrafts #handmadecards #handgemaakt #handgemaaktekaarten #workshop #diy #knutselen #crafting #echtepostiszoveelleuker #epizl #glitter #stampinblends #snowmanseason #snowman #sneeuwpop #framelits #diecutting #denhaag #westland #rotterdam #scheveningen #poeldijk #basteln #kerstkaart #merrychristmas


Bij dit kaartje heb ik stanzen gebruikt en een laag extra cardstock.


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeukeken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupnederland #stamping #stempelen #papercrafting #papercrafts #handmadecards #handgemaakt #handgemaaktekaarten #workshop #diy #knutselen #crafting #echtepostiszoveelleuker #epizl #glitter #stampinblends #snowmanseason #snowman #sneeuwpop #framelits #diecutting #denhaag #westland #rotterdam #scheveningen #poeldijk #basteln #kerstkaart #merrychristmas


En dit kaartje is voorzien van een embossinglaatje, lint en wat rhinestones.
Tevens heb ik het stukje Whisper White waar ik de sneeuwpop op heb gestempeld, voorzien van Wink of Stella. Helaas kun je dat niet op de foto zien.


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeukeken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupnederland #stamping #stempelen #papercrafting #papercrafts #handmadecards #handgemaakt #handgemaaktekaarten #workshop #diy #knutselen #crafting #echtepostiszoveelleuker #epizl #glitter #stampinblends #snowmanseason #snowman #sneeuwpop #framelits #diecutting #denhaag #westland #rotterdam #scheveningen #poeldijk #basteln #kerstkaart #merrychristmas



Ik ben benieuwd wat je van mijn projecten vindt :-)

En zou het dan ook leuk vinden als je hier een reactie achterlaat. Bedankt!

Hieronder vind je nog alle gebruikte materialen.

Wil je één van de gebruikte materialen ook hebben? Dat kan! Klik dan op het plaatje, dat leidt jou direct naar mijn webwinkel. Je kunt daar betalen via creditcard.
Geen creditcard? Geen nood! Stuur dan een mail naar stempelkeuken@gmail.com en ik verzorg graag jouw bestelling.





Hieronder vind je mijn favoriete basisgereedschap waar ik mijn projecten mee maak.
De ene keer zal ik een product wel en de andere keer niet gebruiken. Maar dit is mijn basis :-)
Al deze producten kun je bij mij bestellen, dus ook dat heerlijke Grid-paper!



Grid Paper 
€ 15,25
Paper Snips 
€ 12,00
Bone Folder 
€ 8,50
Stamparatus 
€ 59,00
Stampin' Pierce Mat 
Stampin' Scrub 
€ 22,00
Stampin' Mist 
€ 6,00
Snail Adhesive 
€ 8,50
Fine-Tip Glue Pen 
Mini Glue Dots 
€ 6,50
Clear Block A 
€ 5,00
Clear Block B 
€ 7,50
Clear Block C 
€ 8,50
Clear Block D 
€ 10,50
Clear Block E 
€ 14,50
Clear Block F 
€ 21,00
Clear Block G 
€ 5,50
Clear Block H 
€ 10,50
Clear Block I 
€ 14,50
Clear Block Bundle 
€ 87,75




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten