zaterdag 1 februari 2020

Parisian Beauty - A Hop of Love

*Please use the Google Translate button on the right side of my blog to read on in your preferred language or continue in Dutch*


Hi en wat leuk dat je (weer) een kijkje komt nemen.
Het is alweer even geleden dat ik wat gepost heb, maar ik heb niet stil gezeten, integendeel!

Vandaag hop ik gezellig mee met de "A Hop of Love"-Facebook bloghop.
Maar hier vind je alle gebruikte materialen én wat meer foto's, altijd leuk, nietwaar?!


Afgelopen november was ik in Dortmund bij OnStage, het halfjaarlijkse evenement wat Stampin'Up! organiseert en waarbij wij demo's de nieuwste producten krijgen te zien en waar we ook mee aan de slag mogen gaan.
Toen ik deze suite (bij elkaar passende producten) zag, was ik meteen verkocht, want wat is deze perfect om te gebruiken voor kaarten, scrapbooking, homedeco en wat al niet meer!

In Parijs ben ik een aantal keer geweest en heb daar mooie foto's kunnen maken, dus een scrapbook komt er zeker nog van met deze materialen uit de Parisian Suite.

Voor jullie heb ik een kaartje met producten uit de jaarlijkse catalogus (cardstock en vellum) en producten uit 3 verschillende sets. Meestal vind ik het moeilijk om producten met elkaar te combineren, maar nu ging het eigenlijk vanzelf.



de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken  #stampinup #stempelkeuken #stampinupnl #vintagecards #paris #parisianbeauty #liefde #valentine #valentijn #theworldissomuchbetterwithyouinit #eiffel #toureiffel #eiffeltoren #echtepostiszoveelleuker #cardmaking #kaartenmaken #scrapbooking #diecutting #stamping #stempelen #workshop #denhaag #rijswijk #westland #delft #houvanjou #bruiloft #loveisintheair #allyouneedislove #papercrafting


Hierboven kun je zien dat ik op het Designer Series Paper heb gestempeld. Geeft wel een leuk effect.
Tevens heb ik de randjes gesponst, waardoor het een wat "oudere look" krijgt.
Onder de Eiffeltoren zit een stukje "Braided Burlap Trim". Dit komt uit de januari-juni mini catalogus 2020 en je kunt dit vinden op bladzijde 39 bij de "Tropical Oasis" Suite.
Ik heb dit wat "uitgerekt" en eronder geplakt.


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken  #stampinup #stempelkeuken #stampinupnl #vintagecards #paris #parisianbeauty #liefde #valentine #valentijn #theworldissomuchbetterwithyouinit #eiffel #toureiffel #eiffeltoren #echtepostiszoveelleuker #cardmaking #kaartenmaken #scrapbooking #diecutting #stamping #stempelen #workshop #denhaag #rijswijk #westland #delft #houvanjou #bruiloft #loveisintheair #allyouneedislove #papercrafting


Kijk dat detail eens van de stans!
Het kaartje is ook nog wat versierd met de nieuwste "Champagne rhinestones" welke ook uit de Parisian Suite komen.
En in combinatie met de stempel uit de set "Tijdloze Tulpen" is het toch wel een heel leuk kaartje geworden.

Tip: geef dit kaartje cadeau met een reisje Parijs voor jou en jouw lief ;-)



de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken  #stampinup #stempelkeuken #stampinupnl #vintagecards #paris #parisianbeauty #liefde #valentine #valentijn #theworldissomuchbetterwithyouinit #eiffel #toureiffel #eiffeltoren #echtepostiszoveelleuker #cardmaking #kaartenmaken #scrapbooking #diecutting #stamping #stempelen #workshop #denhaag #rijswijk #westland #delft #houvanjou #bruiloft #loveisintheair #allyouneedislove #papercrafting



Wanneer je op de foto's klikt, kom je direct op de pagina waar je alle gebruikte materialen in mijn webwinkel kunt aanschaffen. Hoe makkelijk is dat?!
Heb je geen of wil je niet met creditcard betalen? Stuur mij dan een mail op stempelkeuken@gmail.com met jouw verlanglijst. Dan kan ik jou een Tikkie sturen. Net zo makkelijk ;-)


Op zondag 16 februari geef ik de workshop "Lente in Parijs" waarbij je met deze stempelset aan de slag gaat. Meer info vind je hier:
https://stampinup.net/crm/events/33657



Bedankt voor het langskomen en graag tot een volgende keer. Dat zal niet zo lang duren. Pinkie promise!




Hieronder vind je mijn favoriete basisgereedschap waar ik mijn projecten mee maak.
De ene keer zal ik een product wel en de andere keer niet gebruiken. Maar dit is mijn basis :-)
Al deze producten kun je bij mij bestellen, dus ook dat heerlijke Grid-paper!



Grid Paper 
€ 15,25
Paper Snips 
€ 12,00
Bone Folder 
€ 8,50
Stamparatus 
€ 59,00
Stampin' Pierce Mat 
Stampin' Scrub 
€ 22,00
Stampin' Mist 
€ 6,00
Snail Adhesive 
€ 8,50
Fine-Tip Glue Pen 
Mini Glue Dots 
€ 6,50
Clear Block A 
€ 5,00
Clear Block B 
€ 7,50
Clear Block C 
€ 8,50
Clear Block D 
€ 10,50
Clear Block E 
€ 14,50
Clear Block F 
€ 21,00
Clear Block G 
€ 5,50
Clear Block H 
€ 10,50
Clear Block I 
€ 14,50
Clear Block Bundle 
€ 87,75




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten