vrijdag 3 april 2020

GSF Bloghop - Twisted



** Please use the Google translate button on the right side of my blog to continue reading in your preferred language or continue reading in Dutch **




Hi en welkom bij de maandelijkse bloghop van de Global Stamping Friends. Ditmaal is het thema "Twisted".
Maak een kaart en met dezelfde producten iets totaal anders.

Ik heb ervoor gekozen om met de geweldig nieuwe Suite Ornate Garden, ofwel Siertuin, aan de slag te gaan.
Het is een suite met allemaal nieuwe producten die in de nieuwe jaarcatalogus 2020-2021 komen te staan welke vanaf juni ingaat, maar deze producten kun je nu al bestellen. 

En wat zijn ze leuk! Het was dan ook niet heel moeilijk om wat te verzinnen.



de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #scrapbooking #ornategarden #ornategardensuite #siertuin #moestuin #scrapbooklayout #lente #diecutting #flowers #cardmaking #papercrafter #papercrafting #papier #kaartenmaken #stamping #stempelen #basteln #kleuter #knutselen #echtepostiszoveelleuker #workshop #coronacard #bedankt #diy #denhaag #westland #honselersdijk


Ik ben begonnen met een scrapbooklayout. Het werd wel weer eens tijd om er eentje hier op mijn blog te laten zien.
De foto heb ik weggelaten ivm privacy. Op de plaats van het witte gedeelte komt de foto.

De bloemen heb ik met de nieuwe bloemenpons uitgeponst. Deze was gratis te verkrijgen gedurende januari-maart 2020, maar deze komt terug in de nieuwe jaarcatalogus. Helemaal leuk, want bloemenponsen zijn ideaal!



de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #scrapbooking #ornategarden #ornategardensuite #siertuin #moestuin #scrapbooklayout #lente #diecutting #flowers #cardmaking #papercrafter #papercrafting #papier #kaartenmaken #stamping #stempelen #basteln #kleuter #knutselen #echtepostiszoveelleuker #workshop #coronacard #bedankt #diy #denhaag #westland #honselersdijk


En dan het kaartje. Gemaakt met dezelfde producten, gebaseerd op dezelfde layout, maar dan met een twist.


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemo #ornategarden #ornategardensuite #siertuin #moestuin #voorjaar #lente #spring #flowers #cardmaking #papercrafter #papercrafting #papier #kaartenmaken #stamping #stempelen #basteln #kleuter #knutselen #echtepostiszoveelleuker #workshop #coronacard #bedankt #diy #denhaag #westland #honselersdijk

Ook hierbij weer die geweldig leuke bloemenpons gebruikt en die Nederlandse stempelset is echt om te smullen!


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemo #ornategarden #ornategardensuite #siertuin #moestuin #voorjaar #lente #spring #flowers #cardmaking #papercrafter #papercrafting #papier #kaartenmaken #stamping #stempelen #basteln #kleuter #knutselen #echtepostiszoveelleuker #workshop #coronacard #bedankt #diy #denhaag #westland #honselersdijk



de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #scrapbooking #ornategarden #ornategardensuite #siertuin #moestuin #scrapbooklayout #lente #diecutting #flowers #cardmaking #papercrafter #papercrafting #papier #kaartenmaken #stamping #stempelen #basteln #kleuter #knutselen #echtepostiszoveelleuker #workshop #postcrossing #bedankt #diy #denhaag #westland #honselersdijk



Ik ben benieuwd wat je ervan vindt :-)
Alle producten zijn vanaf nu via mij verkrijgbaar. Dus mail mij op stempelkeuken@gmail.com voor alle informatie.




Oh...en misschien heb je het al gezien, maar ik heb een geweldig gave MEGA tutorial met producten uit de Ornate Garden Suite te koop, of je kunt deze GRATIS ontvangen bij een leuke bestelling. Hoe dat in zijn werk gaat,.... klik even op het plaatje en je komt het te weten.



Voor nu bedankt voor het komen. Superleuk dat je er weer was!

Ik hoop je snel weer te zien.
Nu is het tijd om door te hoppen naar de volgende in de hop.









Hieronder vind je mijn favoriete basisgereedschap waar ik mijn projecten mee maak.
De ene keer zal ik een product wel en de andere keer niet gebruiken. Maar dit is mijn basis :-)
Al deze producten kun je bij mij bestellen, dus ook dat heerlijke Grid-paper!



Grid Paper 
€ 15,25
Paper Snips 
€ 12,00
Bone Folder 
€ 8,50
Stamparatus 
€ 59,00
Stampin' Pierce Mat 
Stampin' Scrub 
€ 22,00
Stampin' Mist 
€ 6,00
Snail Adhesive 
€ 8,50
Fine-Tip Glue Pen 
Mini Glue Dots 
€ 6,50
Clear Block A 
€ 5,00
Clear Block B 
€ 7,50
Clear Block C 
€ 8,50
Clear Block D 
€ 10,50
Clear Block E 
€ 14,50
Clear Block F 
€ 21,00
Clear Block G 
€ 5,50
Clear Block H 
€ 10,50
Clear Block I 
€ 14,50
Clear Block Bundle 
€ 87,75




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

7 opmerkingen:

  1. Wonderfull Projects Angelique! Thanks for Sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such elegant projects and a great take on the twisted theme. Thanks for sharing x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great project, Angelique and take on the theme. Thanks for sharing

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card and scrapbook layout, Angélique!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love the scrapbook layout. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Awesome projects! Love how the two work well in either type of project.

    BeantwoordenVerwijderen