dinsdag 16 juni 2020

Stempelkeuken Projectweek: InColors 2020-2022 dag 2

** Please use the Google Translate button on the right side of my blog to read in your preferred language or continue reading in Dutch **





Hi en leuk dat je (weer) een kijkje komt nemen op mijn blog.
Deze hele week staan de InColors 2020-2022 centraal.

Vandaag heb ik een kaartje welke gemaakt is met alle InColor kleuren cardstock: Bumblebee, Cinnamon Cider, Just Jade, Magenta Madness en Misty Moonlight.



de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #embossing #heatembossing #ornategarden #bedankt #stamping #stempelen #crafting #knutselen #basteln #kaartenmaken #echtepostiszoveelleuker #kaartjesmaken #workshop #handmadecards #handgemaaktekaarten #thankyou #vriendschap #bloemen #lente #diy #denhaag #westland #rijswijk #delft #magenta #jade #incolors


Ditmaal heb ik ook een leuke techniek gebruikt, namelijk heat embossing!
Dit geeft echt een WOW-effect wanneer je dit doet. Zelfs na al die jaren creatief bezig zijn, blijft het een leuk effect geven.


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #embossing #heatembossing #ornategarden #bedankt #stamping #stempelen #crafting #knutselen #basteln #kaartenmaken #echtepostiszoveelleuker #kaartjesmaken #workshop #handmadecards #handgemaaktekaarten #thankyou #vriendschap #bloemen #lente #diy #denhaag #westland #rijswijk #delft #magenta #jade #incolors


En alles bij elkaar geeft dit onderstaande kaartje.
Wil je weten welke producten ik heb gebruikt om het te maken? Klik dan op één van de foto's en je ziet het direct.
Tevens kun je dan ook direct deze producten aanschaffen in m'n webwinkel.
Heb je geen creditcard? Dan kun je mij een mail sturen met jouw lijstje naar stempelkeuken@gmail.com


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #embossing #heatembossing #ornategarden #bedankt #stamping #stempelen #crafting #knutselen #basteln #kaartenmaken #echtepostiszoveelleuker #kaartjesmaken #workshop #handmadecards #handgemaaktekaarten #thankyou #vriendschap #bloemen #lente #diy #denhaag #westland #rijswijk #delft #magenta #jade #incolors


Wil je laten weten wat je van dit project vindt? Laat dan onder dit blogbericht een reactie achter.


Graag zie ik jou morgen weer terug! Geniet van jouw dag!


-------------------------------------------

Volg mij op Social Media:



--------------------------------------------


Hieronder vind je mijn favoriete basisgereedschap.
De ene keer zal ik een product wel en de andere keer niet gebruiken.
Al deze producten kun je bij mij bestellen, dus ook dat heerlijke Grid-paper!
Klik op het plaatje om direct de gereedschappen te zien.






--------------------------------------------


Vind je de InColors, het Designer Series Paper en het lint wat Stampin'Up! in het assortiment aanbiedt geweldig, maar vind je het net teveel?
Dan heb ik de oplossing voor jou!
Doe mee met de InColor Club, de DSP Share of de Ribbon Share.
Klik op de onderstaande foto's en je komt op de pagina met meer informatie over desbetreffende share.








------------------------------------------------------------------------------------------





Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel.
Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig tijdens jouw bestelproces in de webwinkel? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com om jouw bestelling te plaatsen.
Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-)
Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg.
Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten