donderdag 18 juni 2020

Stempelkeuken Projectweek: InColors 2020-2022 dag 4

** Please use the Google Translate button on the right side of my blog to read on in your preferred language or continue reading in Dutch **





Hi en welkom bij dag 4 van mijn InColors 2020-2022 Projectweek.
Vandaag heb ik een kaartje waarbij het draait om het inkleuren.

Dit jaar zijn de InColors zowel in de Stampin'Write markers als de Stampin'Blends verkrijgbaar (uitgezonderd de Bumblebee).

De stempelset die ik voor dit kaartje heb gebruikt heet "Jar of Flowers" en daarin zitten 4 boeketten; 1 voor ieder seizoen, zodat je deze set het jaar rond kunt gebruiken.


#stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stamping #stempelen #stempeln #basteln #kaartenmaken #cardmaking #echtepostiszoveelleuker #slakkenpost #kleurenvoorvolwassenen #stampinblends #coloring #jarofflowers #flowersforeveryseason #bloemenpracht #voorjaar #tulpen #incolors2022 #handmadecards #handgemaaktekaarten #denhaag #westland #rijswijk #delft #scheveningen #interieurdesign #simplestamping #stampingtechnique #winkofstella



De stempelafdruk heb ik met Memento afgedrukt en ingekleurd met de Stampin'Blends en de Bumblebee Stampin'Write Marker.
Daarna heb ik de bloemen die ik met de Magenta Madness Stampin'Blends heb ingekleurd, voorzien van een laagje Wink of Stella. Dit geeft een mooi subtiel glittereffect.
Precies goed, niet teveel ;-)


#stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stamping #stempelen #stempeln #basteln #kaartenmaken #cardmaking #echtepostiszoveelleuker #slakkenpost #kleurenvoorvolwassenen #stampinblends #coloring #jarofflowers #flowersforeveryseason #bloemenpracht #voorjaar #tulpen #incolors2022 #handmadecards #handgemaaktekaarten #denhaag #westland #rijswijk #delft #scheveningen #interieurdesign #simplestamping #stampingtechnique #winkofstella


Aan beide zijkanten van het glas heb ik een gaatje gemaakt waardoor ik het Linen Thread met een naald heb gehaald.
Het valt geeneens op ;-)
De tekst uit de "Lovely You" stempelset heb ik gestempeld met Just Jade inkt en uitgeponst met de Lovely Labels Pick a Punch.

En alles bij elkaar krijg je dit kaartje:


#stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stamping #stempelen #stempeln #basteln #kaartenmaken #cardmaking #echtepostiszoveelleuker #slakkenpost #kleurenvoorvolwassenen #stampinblends #coloring #jarofflowers #flowersforeveryseason #bloemenpracht #voorjaar #tulpen #incolors2022 #handmadecards #handgemaaktekaarten #denhaag #westland #rijswijk #delft #scheveningen #interieurdesign #simplestamping #stampingtechnique #winkofstella



Alle gebruikte materialen kun je zien wanneer je op één van bovenstaande foto's klikt.
Je kunt deze dan ook direct aan jouw winkelmand toevoegen.

Alle Stampin'Up! producten kun je bij mij aanschaffen.
Via de webwinkel betaal je met creditcard. Heb je deze niet of wil je deze liever niet gebruiken, mail dan naar stempelkeuken@gmail.com en je kunt via bankoverschrijving/Tikkie betalen.


En wat vond je van dit project? Een reactie stel ik op prijs :-) Deze kun je onder deze blogpost kwijt.

Morgen zie ik jou graag weer terug bij het laatste project van deze InColors 2020-2022 projectweek.
Tot dan!



-------------------------------------------

Volg mij op Social Media:



--------------------------------------------


Hieronder vind je mijn favoriete basisgereedschap.
De ene keer zal ik een product wel en de andere keer niet gebruiken.
Al deze producten kun je bij mij bestellen, dus ook dat heerlijke Grid-paper!
Klik op het plaatje om direct de gereedschappen te zien.






--------------------------------------------


Vind je de InColors, het Designer Series Paper en het lint wat Stampin'Up! in het assortiment aanbiedt geweldig, maar vind je het net teveel?
Dan heb ik de oplossing voor jou!
Doe mee met de InColor Club, de DSP Share of de Ribbon Share.
Klik op de onderstaande foto's en je komt op de pagina met meer informatie over desbetreffende share.








------------------------------------------------------------------------------------------





Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel.
Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig tijdens jouw bestelproces in de webwinkel? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com om jouw bestelling te plaatsen.
Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-)
Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg.
Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten