zaterdag 4 juni 2016

Bloghop Creatieve Harten "Spiksplinternieuw"





Wat leuk dat je langskomt voor weer een nieuwe bloghop van de Creatieve Harten!
Eindelijk is de nieuwe catalogus online en kun je hieruit bestellen. Ditmaal staat onze bloghop dan ook in het thema van al die nieuwe, “Spiksplinternieuwe” materialen, want de nieuwe catalogus is echt geweldig!
Je zult heerlijk kunnen hoppen langs al die prachtige projecten die iedereen heeft gemaakt met producten uit die “Spiksplinternieuwe” catalogus.
Wij hopen dat je vandaag veel inspiratie opdoet, zodat je zelf aan de slag kunt gaan met de leuke, geweldige producten van Stampin’ Up! die er zijn uitgekomen.
Natuurlijk zijn wij heel benieuwd wat je van ons project vindt. Laat je gezellig een berichtje achter? Dat waarderen wij zeer!


Vandaag heb ik voor jou twee kaartjes die gemaakt zijn met twee van de nieuwe InColors en een stempelset die ook dit jaar weer verkrijgbaar is: Awesomely Artistic. Een prachtige set waar je vele kanten mee uit kunt.

Het eerste kaartje is gemaakt met de kleur "Peekaboo Peach".
Niet direct mijn favoriete kleur en had er ook best wel wat moeite mee om met deze kleur te werken, maar in combinatie met het zilver is het wel heel erg gaaf!


http://stempelkeuken.blogspot.com/2016/06/bloghop-creatieve-harten.html  de Stempelkeuken InColors '16-'18, Sweet Sugarplum, Peekaboo Peach, Awesomely Artistic, Basic Black, Archival Basic Black, Itty Bitty Accents, Wink Of Stella, Rhinestone Basic Jewels



http://stempelkeuken.blogspot.com/2016/06/bloghop-creatieve-harten.html  de Stempelkeuken InColors '16-'18, Sweet Sugarplum, Peekaboo Peach, Awesomely Artistic, Basic Black, Archival Basic Black, Itty Bitty Accents, Wink Of Stella, Rhinestone Basic Jewels, Stampin' Up!


Als tweede kleur heb ik gekozen voor "Sweet Sugarplum". Ook dit is weer een kleur waar ik toch wat moeite mee heb gehad, maar toen ik eenmaal Basic Black (zwart) erbij pakte, vond ik het er toch wel heel gaaf uitzien en is het toch ook een favoriet geworden! :-)


http://stempelkeuken.blogspot.com/2016/06/bloghop-creatieve-harten.html  de Stempelkeuken InColors '16-'18, Sweet Sugarplum, Peekaboo Peach, Awesomely Artistic, Basic Black, Archival Basic Black, Itty Bitty Accents, Wink Of Stella, Rhinestone Basic Jewels, Stampin' Up!




http://stempelkeuken.blogspot.com/2016/06/bloghop-creatieve-harten.html  de Stempelkeuken InColors '16-'18, Sweet Sugarplum, Peekaboo Peach, Awesomely Artistic, Basic Black, Archival Basic Black, Itty Bitty Accents, Wink Of Stella, Rhinestone Basic Jewels, Stampin' Up!

Helaas zijn de ponsen waarmee je de kleine bloemetjes kunt uitponsen niet meer verkrijgbaar, maar je kunt hier natuurlijk altijd jouw eigen draai aan geven ;-) 




Afgelopen woensdag heb ik weer een enthousiast persoon aan mijn team toe mogen voegen.
Zij heeft geprofiteerd van de geweldige actie die Stampin' Up! op dit moment heeft lopen.
Betaal EUR 129,- en kies voor EUR 175,- aan producten (dit is al een voordeel van bijna 50,-) en in juni kun je ook nog eens 2 extra stempelsets hieraan toevoegen. Dit kan oplopen tot boven de EUR 100,- EXTRA!
Ik zou het leuk vinden om jou aan mijn gezellige team te mogen toevoegen en wie weet ga jij ook gezellig in november naar OnStage als teammie van de Stempelkeuken Crew en ben je volgende week zondag 12 juni ook op mijn teamdag aanwezig.
Meer info is te verkrijgen via stempelkeuken@gmail.com of hier.


Bedankt voor jouw bezoekje en hop gezellig door, door op de volgende knop te klikken.
SUper veel plezier nog tijdens de bloghop!



Het volgende blog is van Monique die voor jou een prachtig project heeft gemaakt!







8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaartjes Angelique! Ik geloof dat ik zowaar de sweet sugarplum leuk begin te vinden. Hij is prachtig met zwart wit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi Angelique, ik moet ook nog even wennen aan de nieuwe kleurtjes, maar ervaring leert dat dit heel snel gaat ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke stempel set, leuke kleuren, mooie kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes Angelique !! Ook ik begin deze kleuren steeds mooier te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi met het zilver! Prachtige kaarten Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zijn super leuke kaartjes geworden. En zo zie je maar... je moet je zelf soms gewoon ff uitdagen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen