woensdag 26 oktober 2016

Stampin' Up! Build a Birthday Day 3

Goedemorgen!

Vandaag een kaartje wat een beetje uit mijn comfortzone lag, maar ik zag dit kaartje al helemaal voor mij hoe het moest worden. Tsja...soms heb je dat weleens ;-)

Heb de achtergrond zelf gemaakt door de Hardwood stempel eerst 2x af te stempelen met Crumb Cake en daarna op een stukje Whisper White te stempelen.
Daarna heb ik de tekst "Birthday Wishes" met crumb cake vele malen er overheen gestempeld.
En daar overheen heb ik de taart opgebouwd. Ik weet al waar dit kaartje naartoe gaat :-)

De taarthouder heb ik eerst gestempeld met Early Espresso en daarna uitgeknipt met de geweldige Paper Snips. Ik kan niet meer zonder! Wat een ideaal schaartje is dit!
Vond het een SUperleuk kaartje om te maken, want op deze manier kun je meer uit jouw stempels halen :-)
Wat is jullie favoriete materiaal om mee te werken??



#birthday #stampinup #BuildaBirthday #Hardwood #CrumbCakeNoteCards #CrumbCake #SoftSuede #EarlyEspresso #Sponges #WhisperWhiteThickCardstock #Stempelkeuken Meer info en voor het bestellen van Stampin' Up! producten mail naar stempelkeuken@gmail.com

#birthday #stampinup #BuildaBirthday #Hardwood #CrumbCakeNoteCards #CrumbCake #SoftSuede #EarlyEspresso #Sponges #WhisperWhiteThickCardstock #Stempelkeuken Meer info en voor het bestellen van Stampin' Up! producten mail naar stempelkeuken@gmail.com



Morgen weer een nieuw kaartje :-) Hopelijk ben je er dan weer :-)

Groetjes en een fijne dag! 



  Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten