vrijdag 6 januari 2017

Global Stamping Friends Bloghop - Sale-a-Bration

Goedemorgen!

Wat leuk dat je langs komt.
Als het goed is, kom je vanaf Hannah Jones. Zo niet....welkom!

Vandaag weer een nieuwe bloghop van de Global Stamping Friends met ditmaal als thema (hoe kan het ook anders) Sale-a-Bration.

Good morning (wherever you are in the world).
Nice having you around.
When it's correct, you're here by following Hannah Jones' Blog. If not....welcome!

Today another bloghop of the Global Stamping Friends with the theme "Sale-a-Bration".


Ik wilde al een tijdje het project maken wat ik vandaag heb gemaakt, namelijk stempelen op een tegeltje. Maar niet zomaar een tegeltje...nee.... natuurlijk niet... het moest aan bepaalde afmetingen voldoen, het moest ook nog eens aan een specifiek soort tegeltje voldoen.
Kortom: ik kwam in het duurdere segment uit :-(
Met als resultaat dat het er wel nooit in zou zitten om dit te gaan maken, maar wat schetste mijn verbazing....

Een tijdje  geleden vroeg iemand of ik deze tegeltjes voor mijn werk nodig had, want ze waren over na een verbouwing.
Nou.... niet voor mijn "werk-werk", maar wel voor mijn Stampin' Up!-werk :-)

Dus nu zit ik met een tig aantal tegeltjes en heb mij eraan gewaagd om deze te bestempelen.
Natuurlijk heb ik gebruik gemaakt van die leuke Sale-a-Bration kippies. Té leuk zijn ze!
Heb dit dus gedaan met StazOn en ingekleurd met de Stampin' Up! markers en nog wat glinstering met de Wink of Stella gegeven.

En wanneer je dan klaar bent....krijg je dit:

I wanted to make this project for a while, but it was just too expensive to get these tiles.
So I was quite happy when someone asked if I needed these for my work.
Well.... I need them for my Stampin' Up!-work :-)

It's quite easy to make them.
Ink your stamps with StazOn, colour them with the Markers, add some Wink of Stella and you're ready to go :-)



de Stempelkeuken #stempelkeuken #heychick #winkofstella #saleabration #sale-a-bration #sab #sab2017 #saleabration2017 #stampinup #stampinupNL #winkofstella



En wist je dat je deze set gewoon GRATIS kunt kiezen uit de Sale-a-Brationgids?
Wanneer je de gebruikte producten namelijk aanschaft, mag je zelfs 2 producten uitkiezen, want je zit boven de EUR 120,-!
En met de Wink of Stella en markers zijn zulke leuke technieken te doen, dus je zult er zeker geen spijt van krijgen! Je hebt dan al een mooie basis.

Wil je meer informatie over de gebruikte producten, mag je dit natuurlijk altijd vragen. Ben blij wanneer ik jou kan helpen.


Product List





Ik hoop dat je het een leuk project vindt. Ik vond het in ieder geval leuk om te maken! :-)

Bedankt voor het langskomen! De volgende in deze hop is.....Carole Anne Currie Patterson








1 opmerking: