zaterdag 4 februari 2017

CH bloghop alles is liefde




Hi en wat leuk dat je weer komt kijken bij de maandelijkse bloghop van de Creatieve Harten. Mijn teamgenootjes en ik hebben weer ons best gedaan om jullie met allerlei ideeën te inspireren.
Als het goed is, kom je vanaf Anne-Marie...wat heeft ze weer een leuk project gemaakt!


Het thema deze maand is, hoe kan het ook anders in februari, "Alles is Liefde".
Ofwel Valentijn, bruiloften, houden van.... je kent het vast wel ;-)

Vandaag heb ik voor jullie een project wat ik echt al jaren geleden wilde maken (ja echt!), maar soms komt het er niet van en duurt het wat langer dan gepland..haha.
En heb nu ook recente materialen gebruikt uiteraard ;-)


Jaren geleden heb ik al eens 2 Ikea-lijstjes gepimpt en nu was het tijd om het geheel in Stampin' Up!-stijl te doen.
Op de exclusieve Stampin'Up! demo Facebookgroep, had ik ook een gepimpte lijst gezien met deze letters van LOVE erin verwerkt en vond dat wel heel erg gaaf! Dus een gevalletje...beter goed gejat, dan slecht zelf verzonnen ;-)
De rest is overigens wel origineel ;-)


Ik heb gebruik gemaakt van een zogeheten "Suite". Ditmaal de "Sending Love"-suite....
En aangezien rood mijn lievelingskleur is, kun je jezelf wel indenken dat ik er erg blij mee ben!

En als je goed kijkt...zie je nog een lievelingsproduct bij de gebruikte materialen.
De Bigshot! Een musthave als je het mij vraagt.
En wat zo leuk is...is dat je zelf ook kunt genieten van korting op jouw hobbymaterialen!
Dan kun je de BigShot in jouw pakket stoppen en mag je nog voor EUR 55,- andere producten uitkiezen PLUS nog eens 2 stempelsets. Wellicht die geweldige letters of de "Sealed with love"-set?? Ik vertel jou er graag meer over ;-)



Anyways...back to topic.
Het lijstje is voor 23x23 projecten, dus heb mijn Real Red cardstock op dit formaat gesneden. Van daaruit heb ik gewoon gesneden totdat ik tevreden was en eerlijk is eerlijk....zoveel papier heeft mij dit niet gekost.


de Stempelkeuken De plaats om uw Stampin' Up! materialen te kopen. http://stempelkeuken.blogspot.com/2017/02/ch-bloghop-alles-is-liefde.html #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #valentijn #valentine #cardmaking #homemade #homedecor #homedeco #sealedwithlove #realred #whisperwhite #bow #bowbuilderpunch #love #loveyou #heart #hearts #glitter




En wanneer je rechtsboven kijkt, zie je een "gouwe ouwe", namelijk de "Bow Builder Punch". Een geweldig leuke pons om strikjes (en meer!) te maken. Vond deze wel leuk om in dit project te verwerken.
Eigenlijk een knipoog naar: "ik heb je gestrikt" ;-)


de Stempelkeuken De plaats om uw Stampin' Up! materialen te kopen. http://stempelkeuken.blogspot.com/2017/02/ch-bloghop-alles-is-liefde.html #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #valentijn #valentine #cardmaking #homemade #homedecor #homedeco #sealedwithlove #realred #whisperwhite #bow #bowbuilderpunch #love #loveyou #heart #hearts #glitter



En dan natuurlijk het gehele project. Het viel niet mee deze op de foto te zetten i.v.m. het glas wat ervoor zit, maar geloof dat het toch wel aardig is gelukt. Dit lijstje heeft al een mooi plekje in huis gekregen :-)


de Stempelkeuken De plaats om uw Stampin' Up! materialen te kopen. http://stempelkeuken.blogspot.com/2017/02/ch-bloghop-alles-is-liefde.html #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #valentijn #valentine #cardmaking #homemade #homedecor #homedeco #sealedwithlove #realred #whisperwhite #bow #bowbuilderpunch #love #loveyou #heart #hearts #glitter





Vind het een ontzettend leuk project geworden en geef er dan ook nogmaals een workshop in en wel aanstaande zaterdag!
Geef je dus snel op voor maandag 6 februari 20.00 via stempelkeuken@gmail.com
Je maakt dan ook een leuk bijpassend doosje erbij (met uiteraard wat lekkers erin!)


De komende dagen staat mijn blog in het teken van Valentijn en deze Suite. Dus nog meer inspiratie! Kom dus gezellig langs!


Voor nu.... Bedankt voor het langskomen!
Laat je nog een reactie achter? Zou dat op prijs stellen :-)
Het volgende blog is van Barbara.
Klik hiervoor op het onderstaande plaatje. Ook zij heeft er weer iets moois van gemaakt!






Gebruikte materialen:

10 opmerkingen: