zaterdag 4 maart 2017

ch bloghop lentekriebels



Hi en welkom bij de maandelijkse bloghop van de Creatieve Harten.
Ditmaal met als thema "Lentekriebels" en als het even meezit, wordt het vandaag inderdaad lente-achtig weer. Tenminste....hebben ze voorspeld, dus of het ook uitkomt. In ieder geval een mooie dag om deze bloghop te houden!

Vandaag hebben we ook een hele speciale, aangezien we een aantal "gast"-bloggers hebben en niet de minste!
Namelijk Michelle (mijn Stampin' Up! "oma"), Tracy (mijn Stampin' Up! familielid) én Sam (mijn Stampin' Up! "tante"). Echt geweldig dat ze vandaag meehoppen!

Hi and welcome to the monthly bloghop of the Creatieve Harten! This time we have the theme "Lente kriebels" or "Spring Jitters" as they're also called.
This time it's also a very special one, as Michelle (my Stampin' Up! "grandma", Tracy (a Stampin' Up! family member") and Sam (my SU! "aunt") are also joining us!



Als het goed is, kom je bij Carola vandaan. Is dit niet het geval....welkom!

Ik heb voor jullie een mini-album met één van mijn minst favoriete kleuren...jawel..haha... maar deze kleur gaat mij steeds meer liggen in combinatie met overige kleuren. Deze kleur is namelijk Peekaboo Peach.
Zeker in combinatie met Pear Pizzazz en Watermelon Wonder is dit een prachtige kleur om te gebruiken!

I've made a mini-album with one of my least favorite colors: Peekaboo Peach, but in combination with Pear Pizzazz and Watermelon Wonder I quite like it a lot :-)


Om de kaft te maken, heb ik gebruik gemaakt van het dikkere karton wat in diverse pakketten DSP (ofwel Designer Series Paper)  wordt geleverd ter ondersteuning.
Deze heb ik op maat gesneden en op deze maten ook het DSP gesneden en erop geplakt.

De letters heb ik gemaakt met de Letters for You- stempelset en bijbehorende stanzen. Ideaal!



De binnenkant heb ik gemaakt van het Whisper White Thick cardstock, aangezien deze net wat steviger is dan het reguliere Whisper White wat ik altijd gebruik om te stempelen.
Één van de bladzijden uit het album kun je hieronder zien.
Zoals je ziet, heb ik het niet al te druk gehouden....dat wordt het door de foto's die erin geplaatst zullen worden vanzelf.
Voor de rechterpagina heb ik een Kraft Tag a Bag Gift Bag gebruikt. Even dubbel gevouwen, zodat er een speelser effect ontstaat. Bestempeld met wat gezellige konijntjes en een kaartje erin voor een nieuwe foto. Top!




Toen ik klaar was met het album, heb ik het ingebonden met de Bind It All...een apparaat wat ik afgelopen week weer tegen kwam en al heeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet is gebruikt (en dan spreek ik over jaren!), maar soms weet je dat je bepaalde materialen niet weg moet doen, want op een dag....

Enfin... Nadat ik het had ingebonden, heb ik de ringband met gezellige lintjes versierd; Watermelon Wonder en Peekaboo Peach. Beide zijn overigens InColor-kleuren, echter gaat de WaterMelon Wonder eruit na mei, dus mocht je 'm nog willen "scoren".... bestel 'm dan nu! Morgenavond doe ik er weer een verzamelbestelling uit. Indien je wilt meebestellen.... stuur dan een mailtje met jouw gegevens en bestelling voor 15.00 naar stempelkeuken@gmail.com
En ook in maart geldt: bij iedere EUR 60,- mag je een gratis product uit de Sale-a-Brationgids kiezen én je ontvangt bij mij gratis verzending in maart bij een bestelling van EUR 60,- of meer.





Ik hoop dat je hebt genoten van mijn project. Ik vond het in ieder geval erg leuk om te maken!
Wil je dit project ook gaan maken, dan kan dat!

Ik heb een vrolijke kit gemaakt met alles erin (en nog heel wat meer!) wat je nodig hebt om dit album te maken, inclusief beschrijving voor dit album én nog 2 kaartjes.
De prijs hiervan bedraagt EUR 13,95** incl. verzending per brievenbuspakket (EUR 3,95..je hebt dan namelijk altijd een track&tracecode)

**Er zullen geen stempels (stempelsets), ponzen, stanzen, lijmproducten en machines meegeleverd worden in deze kit. Je ontvangt alles gesneden/geponst/gestanst. Je kunt stempels, ponzen, stanzen en machines uiteraard wel aanschaffen.



Ik wil jou heel erg hartelijk bedanken voor het langskomen! En een kleine feedback is altijd leuk! ;-)
Hop nu maar snel verder naar het blog van Linda. Zij heeft er weer iets prachtigs van gemaakt!

Thanks so much for coming over! A little feedback would be nice ;-)
Please hop to Linda as she had made something really nice!




Product List


Lijst van alle deelnemende Harten:
Angélique Nederpel -> je bent nu hier!

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig mini-album zeg! Heel gaaf. Ik moet toch ook maar een bind-it-all of cinch aan gaan schaffen denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi album Angélique, heerlijke kleurtjes zo bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk album. Veel plezier met het maken van de foto's en het verder maken van het album.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke album!!!Leuk idee opgedaan. bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi. Inderdaad is dit een erg mooie kleurencombinatie. Die ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk zo'n mini album Angelique, gaaf gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen