donderdag 18 mei 2017

This Little Piggy...



Hi allemaal!

Samen met één van mijn teamgenootjes heb ik een mini-bloghop voor jullie.
Uiteraard staat deze in het teken van de nieuwe catalogus en vandaar dat ik vandaag een kaartje met een geweldig leuke nieuwe stempelset voor jullie heb.

Ikzelf heb gebruik gemaakt van de stempelset "This Little Piggy" welke ik gedurende OnStage heb gewonnen.
Een heerlijke set om in te kleuren en om mee te experimenteren.


De kaartjes zijn alweer een aantal weken geleden gemaakt als een dankjewel bij diverse bestellingen. Altijd leuk om iets extra's te mogen doen.



Het kaartje heb ik gemaakt door de stempel te beinkten met Archival Black op het Stampin' Up! watercoloring paper.
Daarna heb ik met de kleuren Crumb Cake, Soft Sky, Piggy Powder Pink en de waterbrush de afbeelding en achtergrond ingekleurd.
Dit geheel opgeplakt op een stuk Night of Navy en dit alles weer op het Thick Whisper White.
Alles afgemaakt met wat rhinestones en voila.... kaartje is klaar :-)

Heerlijk als het niet al te lang duurt.



Nog even een detailfoto:




Bedankt weer voor het langskomen.
Kom je overigens ook op zondag 2 juli naar het Stempelfestijn?? Meer info vind je hier: 

En.... vergeet niet om jezelf op te geven voor de Stempelkeuken InColors Club 2017.
Iedere maand een geweldige set van één van de 5 InColors. Op deze manier spaar je alle 5 de kleuren.
Meer info via:


Hop nu gezellig door naar Jaimie... zij heeft een ontzettend leuk kaartje voor jullie gemaakt :-)





Tot gauw!

Groetjes,
Angélique


Geen opmerkingen:

Een reactie posten