maandag 24 juli 2017

Zomertijd is ijsjestijd!

Hi,

Nog precies op de valreep van de maandag een Zomers kaartje.
Hmmm....toen ik vanmorgen wakker werd gemaakt om even half 7 was het heus niet zomer met die regen en het onweer. Zo ook de rest van de dag, hoewel het in de loop van de dag iets begon op te knappen, met hier en daar een buitje.

Ach ja...ik heb deze week in ieder geval een Zomerweek ingepland. Kunnen jullie hier op mijn blog nog wat zomerzon opdoen! ;-)

Wanneer ik aan de zomer denk, denk ik aan ijsjestijd! Heerlijk!! Vooral schepijs, maar een ouderwetse Raket of een perenijsje (wél de originele) doen het hier goed. Wat is jouw favoriete ijs? Laat het gerust weten.

Vandaag dus een ijsjekaart, gemaakt met de Cool Treats stempelset.
De ijsjes heb ik eerst 1x afgestempeld op het gridpaper met Lemon Lime Twist en Berry Burst (dit gridpaper krijg je overigens nu GRATIS wanneer je het starterspakket aanschaft. Meer info vind je hier!) en daarna op het Whisper White.
De schaduw heb ik direct op de ijsjes gestempeld met deze kleuren. Zo heb je met 1 inktpad 2 verschillende kleuren die mooi overlopen. Ideaal!




de Stempelkeuken Stampin' Up! materialen bestel je in Europa via stempelkeuken@gmail.com #cooltreats #frozentreats #icecream #berryburst #lemonlimetwist #ice #ijsjes #nederland #stampinup #stampinupnl #stempelkeuken #denhaag #westland #workshop #cardmaking #papercrafting #kaartjehoorterbij



De tekst heb ik gestempeld met Archival Basic Gray. Ik wilde dit namelijk niet met zwart doen, want nu komt het net wat "zachter" over. Ik vind 'm geslaagd... ik krijg trek in ijs :-)

Hieronder weer de gebruikte materialen en neem ook nog eens een kijkje bij mijn projectkit, Shares (delen van pakketten) en andere dingen die ik aanbied. Leuke artikelen voor leuke, kleine prijzen :-)


Ik zie jullie morgen hopelijk weer. Dan heb ik weer een ander zomers project. Tot dan!




Product List

1 opmerking:

  1. Mooi kleurtjes, tof zomers kaartje.
    Mijn lievelingsijs is frambozensorbet. Mmmm

    BeantwoordenVerwijderen