vrijdag 8 september 2017

Stampin' Up! Painted Harvest Berry Burst-deel 2




Hi!
Gisteren liet ik je al kennis maken met de Painted Harvest stempelset in de kleur Berry Burst. Ik had een heel A4 vol gestempeld en na dat kleine stukje wat ik voor gisteren nodig had, had ik nu toch nog wat over om te gebruiken, dus heb dit kaartje ervan gemaakt.



Stampin' Up! producten koop je bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemo #paintedharvest #vangogh #sunflower #sun #sunflowers #zonnebloemen #flower #flowers #berryburst #denhaag #thehague #westland #delft #happy #happiness #bloemen #zeghetmetbloemen #bloemetje #tropical


De achtergrond is dus compleet gestempeld in Berry Burst en de varens met Pear Pizzazz.

Toen heb ik nog een bloem die over was uitgeknipt en 2 blaadjes gestempeld en ook weer uitgeknipt.
De bloem en de blaadjes heb ik wat "verkreukeld", zodat je wat meer effect krijgt ipv het "platte" papier.
Alles op de kaart geplakt met dimensionals en met een stukje Metallic Silver thread erachter en voila...kaartje is klaar :-)


Stampin' Up! producten koop je bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemo #paintedharvest #vangogh #sunflower #sun #sunflowers #zonnebloemen #flower #flowers #berryburst #denhaag #thehague #westland #delft #happy #happiness #bloemen #zeghetmetbloemen #bloemetje #tropical


Hieronder weer de gebruikte materialen en kom je morgen ook weer terug??
Dan hoop ik dat het gelukt is om een filmpje te bewerken :-)

En vergeet niet om jezelf op te geven voor de workshop op vrijdag 29 september.
Wil je meer workshops van mij zien? Neem dan hier een kijkje:
http://stempelkeuken.stampinup.net/events



Geen opmerkingen:

Een reactie posten