donderdag 18 januari 2018

Stampin' Dreams Blog Hop



Hi en welkom bij de Stampin'Dreams bloghop!

Deze maand draait het om Liefde en ik houd ervan!

Ik heb een kaartje gemaakt met de geweldige set "Heart Happiness" welke ik afgelopen november op OnStage heb gekregen.

OnStage is het halfjaarlijkse feestje/conferentie waar je als Stampin' Up! demo alle nieuwtjes hoort, je ideeën opdoet én oude en nieuwe bekenden tegen komt.
In april is er weer eentje en heb er al zin in!

Dit is één van de voordelen om SU! demo te zijn en er zijn er nog veel meer, zoals jouw producten met 20% korting aanschaffen en wie wil dit nu niet?
Ik vertel jou er graag meer over. Mail mij hierover naar stempelkeuken@gmail.com


Hi and welcome to the Stampin' Dreams bloghop.

This time it's all about LOVE! And I love it!
I made a love card with the lovely stampset "Heart Happiness" which I received at OnStage in November.

I just love being a Stampin' Up! demo and getting all those great items at a discount ;-)



de Stempelkeuken Stampin' Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken http://stempelkeuken.blogspot.com #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #valentijn #hearthappiness #blushingbride #crumbcake #love #liefde #verliefd #huwelijk #bruiloft #wedding #februari #liebe #valentine #denhaag #thehague #westland #delft


Ik heb het voor deze hop gemaakt met de kleuren Blushing Bride en Crumb Cake. Een goed paar als je het mij vraagt. Wat vind jij??


I made the card with Blushing Bride and Crumb Cake. A perfect pair if you ask me for love-cards.
What do you think?

de Stempelkeuken Stampin' Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken http://stempelkeuken.blogspot.com #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #valentijn #hearthappiness #blushingbride #crumbcake #love #liefde #verliefd #huwelijk #bruiloft #wedding #februari #liebe #valentine #denhaag #thehague #westland #delft


Ik zou het fijn vinden wanneer je een commentaar achterlaat. Bedankt voor het hoppen en graag tot een volgende keer!

I'd love it if you can leave me a comment. Thanks for hopping with us.








Gebruikte materialen.
Door op het plaatje te klikken kom je in mijn webshop. Je kunt dan direct de producten bestellen.
Let op: Voor de webshop heb je een creditcard nodig. Heb je deze niet? Stuur dan jouw bestelling (naam van het artikel, artikelnummer en prijs) naar stempelkeuken@gmail.com
Ik verzorg graag jouw bestelling. 
Bij een minimale besteding van EUR 60,- (tm 31-3-2018) mag je ook nog producten uitkiezen uit de Sale-a-Brationfolder. Meer info hierover kun je hier vinden. 


12 opmerkingen:

  1. So sweet! Those wooden embellishments match perfectly! Thanks for joining in with the January Stampin Dreams Blog Hop xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love this card, now I'm going to need that stamp set to match my embellishments!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card. Such soft colours too. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is just gorgeous Angelique, you're making me want to buy that stamp set xo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amazing card, Angelique! Beautiful layout and colours xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is such a lovely card.....great idea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a romantic elegant card Angelique.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very nive touch of romance, Angelique :-) Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen