dinsdag 20 maart 2018

Projectweek: VAW - Van Alles Wat - 2



Goedemorgen!
Vandaag weer een project in mijn VAW-week. Kortom: je komt deze week van alles en nog wat tegen met uiteraard Stampin'Up! materialen.

Vandaag heb ik voor jullie een kaartje welke ik al een tijdje had liggen.
Ik had namelijk het geweldige (GRATIS!!) designer series paper uit de Sale-a-Bration hier liggen en hoewel het prachtig papier is, het is wel heel veel bling-bling voor mij *LOL*

Maar toch...door het redelijk subtiel te gebruiken, kon ik er toch wat mee.

De tekst komt uit de voor mij speciale stempelset "In de bloemetjes zetten".
Waarom deze set speciaal is? Gedurende OnStage (hét Stampin'Up! event!) mocht ik er in november een presentatie mee geven.

De tekst heb ik voorzien van gouden embossingpoeder. Om het kaartje nog even wat meer bling te geven ;-)

de Stempelkeuken - Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken http://stempelkeuken.blogspot.com #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemonstrator #saleabration #freegoodies #gratis #zilver #bigshot #thinlits #eclectic #silver #embossing #embossen #kaartenmaken #cardmaking #papercrafting #ribbon #thinkingofyou #denkenaanjou #voorjou #liefde #bruiloft #wedding #marriage #kreativ #basteln #knutselen #creatief #denhaag #rotterdam #leiden #westland


En dit is dan het gehele kaartje geworden.... lekker veel zilver, maar toch ook weer heel erg subtiel en klassiek. Daar houd ik wel van.
Dus al met al... best wel tevreden met deze bling-bling kaart :-)

de Stempelkeuken - Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken http://stempelkeuken.blogspot.com #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemonstrator #saleabration #freegoodies #gratis #zilver #bigshot #thinlits #eclectic #silver #embossing #embossen #kaartenmaken #cardmaking #papercrafting #ribbon #thinkingofyou #denkenaanjou #voorjou #liefde #bruiloft #wedding #marriage #kreativ #basteln #knutselen #creatief #denhaag #rotterdam #leiden #westland


Wat vind jij ervan? Laat gerust een reactie achter :-)

En wil je dit papier ook GRATIS ontvangen?? Bestel dan bij mij jouw Stampin'Up! producten en bij iedere EUR 60,- ontvang je een GRATIS product. Je kunt dus ook voor dit geweldige papier kiezen.


Gebruikte materialen.
Door op het plaatje te klikken kom je in mijn webshop. Je kunt dan direct de producten bestellen.
Let op: Voor de webshop heb je een creditcard nodig. Heb je deze niet? Stuur dan jouw bestelling (naam van het artikel, artikelnummer en prijs) naar stempelkeuken@gmail.com
Ik verzorg graag jouw bestelling. 
Bij een minimale besteding van EUR 60,- (tm 31-3-2018) mag je ook nog producten uitkiezen uit de Sale-a-Brationfolder. Meer info hierover kun je hier vinden. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten