maandag 23 april 2018

Eerste Heilige Communie

Goedemorgen!

De tijd is weer gekomen....de tijd waarin vele kinderen hun Eerste Heilige Communie doen.
Gisteren mocht ik weer bij het kinderkoortje fluiten tijdens de Eerste Communie viering in de kerk. Altijd een feestelijke gebeurtenis en de communicantjes hadden er reuze veel zin in!

Hoewel Stampin'Up! Communiestempels in het assortiment heeft, ben ik toch vreemd gegaan, want een Nederlandse tekst kunnen kinderen toch net iets beter lezen dan een Engelse, Franse of Duitse.
Ik hoop dan ook van harte dat SU! dit soort teksten in het Nederlandse assortiment zal gaan opnemen.

Het kaartje heb ik vrij basic gehouden.
Een Whisper White Thick kaartbasis, een gestanste vorm erop, dan een stukje lint en dan natuurlijk dat prachtige kruis in het zilver.

Toen ik deze stanzen met kruizen zag, wist ik direct dat ik deze moest hebben. Perfect geschikt voor Communie-kaartjes, maar ook voor o.a. condoleance.
Er is een bijpassende stempelset bij en wanneer je deze gezamenlijk aanschaft, ontvang je weer 10% bundelkorting. Maar let op!!
Deze korting is geldig t/m 31 mei.
Hoewel de stanzen en stempels in de nieuwe catalogus terugkomen, zal de bundelkorting niet meer gelden.

Kortom...ik ben tevreden met dit kaartje :-)



de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u natuurlijk bij de Stempelkeuken http://stempelkeuken.blogspot.com #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stampinupdemo #communion #communie #heiligecommunie #konfirmation #doop #doopsel #vormsel #moederdag #meisje #firstcommunion #whiteonwhite #stempelen #stamping #cardmaking #sendacard #makeacard #cardhobby #crafting #craftylady #silver #celebration #feest #feestje #denhaag #rotterdam #delft #westland #scheveningen #lovemyjob



Mocht je nu ook Communiekaartjes willen hebben.... schroom niet om mij een berichtje te sturen. Ik maak namelijk ook kaarten en andere projecten in opdracht.

Ook doet dit kaartje weer mee met de "Makkelijke Maandag", want dit kaartje was toch wel heel makkelijk te maken ;-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten