dinsdag 10 juli 2018

de Stempelkeuken Project Kit - Juli

Hi!

De eerste groep in Nederland heeft afgelopen vrijdag vakantie gekregen en komende vrijdag gaat het midden van het land met vakantie.
Even heerlijk weg van alle dagelijkse beslommeringen, lekker relaxen, lekker eten.... en vooral GENIETEN.

Ga jij nog op vakantie?
Ik ga dit jaar weer naar Londen toe, eigenlijk standaard ;-) Ik vind deze stad echt heerlijk om door te lopen, mensen te kijken, lekker te eten én om er vooral veel te shoppen!
En dit jaar neem ik een zogeheten "Travel Journal" mee, want ditmaal staat er een hoop Sightseeing op het programma.
In een Travel Journal kun je al jouw belevenissen kwijt, maar ook alle kaartjes etc. van de attracties/musea/etc. waar je in bent geweest. Extra leuk om na jouw vakantie nog eens te bekijken.




En aangezien het vakantiemaand is, staat de Stempelkeuken Projectkit ook in dit thema.
Je ontvangt deze maand namelijk geweldig dsp, cardstock, lint etc. wat geweldig bij de stempelset "En Route" past.
Je betaalt hiervoor EUR 15,- incl. verzending.
Je kunt met deze materialen kaarten maken, maar ook bijv. een mini-album of een scrapbookinglayout. Kortom...erg veelzijdig!


En wil je de stempelset (EUR 25,- clearversie) er ook direct bij aanschaffen? Dan betaal je maar EUR  10,- voor deze Projectkit. Dus voor EUR 35,- heb je én de stempelset én de Projectkit incl. verzendkosten bij jou thuis.

Geef jezelf op voor vrijdag 13 juli en zorg dat jouw betaling voor zondag 15 juli is ontvangen, zodat jij deze kit rond 20 juli thuis kunt verwachten.



Wist je trouwens dat ik een geweldige "Travel"-workshop geef op vrijdag 27 juli van 20.00-22.30 en dezelfde nog eens op donderdag 23 augustus van 14.00-16.30
Wie weet zie ik jou daar :-)



Je kunt jezelf opgeven door een mail te sturen naar stempelkeuken@gmail.com


Dit was het weer voor vandaag! Ik wens jou een hele fijne, zonnige dag toe.


Liefs,
Angélique



Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken.
Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel.

In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt.
Je kunt hier alleen met creditcard betalen.
Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling.

Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com
Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-)

Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg.
Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten