zaterdag 16 februari 2019

Butterfly Beauty in het blauw

Hi!

Wat leuk dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog.
Vandaag heb ik voor jou een vlinderkaartje..

Dit kaartje heb ik vorige maand bij een Duitse collega demo gemaakt. We hadden een gezellig weekend bij haar afgesproken. Alleen maar bezig zijn met hetgeen je het liefste doet: creatief bezig zijn en met elkaar mooie herinneringen maken.
Het was weer een feestje en volgende maand zien wij elkaar weer tijdens de halfjaarlijkse Stampin'Up! conferentie OnStage.
Dat vind ik toch wel één van de leukste dingen van Stampin'Up!; nieuwe mensen leren kennen die goede vrienden worden. En dan maakt de plaats waar je op deze wereld woont niet uit. Lang leve het internet, WhatsApp en meer van dat soort middelen om met elkaar in contact te blijven.
Maar een echt kaartje blijft toch altijd favoriet ;-)


Dit kaartje is gemaakt met de prachtige stans uit de "Butterfly Beauty Thinlits".
Je kunt deze vlinders los van elkaar gebruiken, maar ik heb ze heel gelaten.
Het is nogal een gefriemel om beide delen op elkaar te plakken, maar..... de redding komt!
Want met de Multipurpose Adhesive Sheets, heb je direct de lijm achterop de stans zitten.

Hoe dat werkt?? Dat laat ik jou zien tijdens de workshop "Vlinders uit de buik" die ik op woensdag 17 april van 19.30-22.00 geef.




Het Whisper White is bewerkt met de Subtle embossingfolder. Ik vond het namelijk "te wit" en wilde toch een beetje wat actie erin. De Subtle Embossingfolder gaf precies het gewenste effect.

De tekst uit de geweldige stempelset "Voorjaarswensen" is met Versamark gestempeld op Bermuda Bay cardstock en daarna met het witte embossingpoeder erop geëmbosst met de heattool.
Je krijgt dan een leuk effect.
Een stukje vellum onder de tekst om het kaartje wat meer tot leven te brengen.


En als je alles bij elkaar doet, krijg je dit kaartje....





Wat vind je ervan? De vlinders kun je uiteraard ook los van elkaar gebruiken, waardoor je in één keer meerdere kaarten kunt maken. Altijd handig om iets multifunctioneels te hebben ;-)


Hieronder vind je alle gebruikte materialen. Het lijken er veel, maar veel materialen zijn gewoon de basismaterialen. ;-)

En vergeet niet dat je tot en met 31 maart bij iedere EUR 60,- (dus ook 120, 180 etc) GRATIS producten kunt uitkiezen bij jouw bestelling. Ik verzorg deze graag voor jou.
Mailen kun je mij altijd op stempelkeuken@gmail.com


Voor nu wens ik jou een fijne dag en graag tot een volgende keer!


Versamark Pad
[102283]
€ 11,00
Embossing Buddy
[103083]
€ 7,50
Big Shot
[143263]
€ 120,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00



Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken.
Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt.
Je kunt hier alleen met creditcard betalen. 
Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling.

Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com 
Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. 
 Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken.
Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. 

 Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten