zaterdag 4 mei 2019

CH Bloghop mei: Mannenkaarten





Hi en welkom bij de maandelijkse bloghop van de Creatieve Harten.
Het is alweer een tijdje geleden dat ik met deze bloghop heb meegedaan, maar dit thema sprak mij wel aan: Mannenkaarten.

Voor jullie heb ik een kaart welke ik afgelopen oktober gemaakt heb voor een speciale 70e verjaardag en had 'm nog niet online gegooid :-)

Het kaartje was direct een uitnodiging voor een reis naar Berlijn. Een geweldige stad!

Omdat ik wilde dat het kaartje ook "vakantie" uit zou stralen, heb ik gewerkt met de prachtige set "En Route". Leuke stempels welke je ook prima in een traveljournal of bulletjournal/bujo kunt gebruiken.

Helaas gaat deze stempelset ons verlaten, maar hij blijft gewoon nog bij mij in de collectie, want je kunt er zoveel kanten mee uit!





de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #staminupnederland #travel #instatravel #enroute #vakantie #echtepostiszoveelleuker #kaartenmaken #cardmaking #cardmakersofinstagram #papercrafting #stempelen #creatiefleven #citylife #citytrip #stedentrip #wandering #workshop #diy #snailmail #berlin #denhaag #rijswijk #rotterdam #westland #leiden


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #staminupnederland #travel #instatravel #enroute #vakantie #echtepostiszoveelleuker #kaartenmaken #cardmaking #cardmakersofinstagram #papercrafting #stempelen #creatiefleven #citylife #citytrip #stedentrip #wandering #workshop #diy #snailmail #berlin #denhaag #rijswijk #rotterdam #westland #leiden


De letters "B E R L I N" heb ik met de geweldige Large Letters Framelits gestanst. Ik gebruik deze letters met regelmaat, zeker in mijn scrapalbum kom je ze veel tegen, want ze zijn lekker groot.
De cijfers "7 0" heb ik met de Number Framelits uitgestanst. Helaas hebben deze ons vorig jaar al verlaten en zijn dus niet meer leverbaar.

Nu ik dit zo zit te bedenken, heb ik een kaartje gemaakt met producten die ons allemaal per 4 juni zullen verlaten (of eerder wanneer ze zijn uitverkocht).
Dus wil jij ook nog iets?? Wees dan snel en mail mij nog.




de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #staminupnederland #travel #instatravel #enroute #vakantie #echtepostiszoveelleuker #kaartenmaken #cardmaking #cardmakersofinstagram #papercrafting #stempelen #creatiefleven #citylife #citytrip #stedentrip #wandering #workshop #diy #snailmail #berlin #denhaag #rijswijk #rotterdam #westland #leiden


De kleuren inkt die ik heb gebruikt zijn Crushed Curry, Cherry Cobbler and Memento.
Dit alles maakt het toch wel mannelijk.

De stempels laten zich, zoals je kunt zien, perfect in lagen verdelen. Zeker wanneer je de lichte kleur in dit geval Crushed Curry als basis neemt en de andere kleuren daar bovenop aanbrengt.

Het stempelwerk duurde niet heel lang, het stanzen van de letters en cijfers nam meer tijd in beslag ;-)



de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #staminupnederland #travel #instatravel #enroute #vakantie #echtepostiszoveelleuker #kaartenmaken #cardmaking #cardmakersofinstagram #papercrafting #stempelen #creatiefleven #citylife #citytrip #stedentrip #wandering #workshop #diy #snailmail #berlin #denhaag #rijswijk #rotterdam #westland #leiden



Zoals ik al schreef, gaan deze producten ons verlaten, maar er komen ook heel veel mooie, nieuwe producten voor terug in de plaats.


Het start deze maand al met de geweldige Product Medley "Everything is Rosy". Alle informatie hierover kun je terugvinden in dit blogbericht.

Het is een exclusieve medley welke alleen van 1-31 mei verkrijgbaar is, of zolang de voorraad strekt.
Je kunt jezelf ook nog opgeven voor de workshop die ik met deze geweldige Medley geef.
Kom ook gezellig en neem een vriendin, buurvrouw, familielid, etc. mee.






Voor nu wil ik jou een hele fijne dag wensen! Geniet en hopelijk is het vandaag een beetje lekker weer. Het is zo koud! Brrrrr..... Tijd om weer lekker creatief bezig te zijn!


Hieronder vind je alle materialen die ik heb gebruikt.
Je kunt daarna ook nog doorhoppen naar andere teamgenoten voor meer inspiratie. Have fun!




Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Big Shot
[143263]
€ 120,00






Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel.
In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. 

Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. 

Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com 

Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) 
Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. 
Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. 

 Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee!
    Lekkere frisse kaart zo en zo leuk dat hij openklapt met die tekst erin.
    Erg gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar zal de ontvanger wel heel blij mee geweest zijn. Super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart...en jammer van de letters (en cijfers) maar..je kunt ze gewoon blijven gebruiken toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart zo, en die letters binnenin zijn gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je weer eens meedoet!
    Wat een origineel cadeau, zo mooi gemaakt. Neem aan dat het reisje ook al heeft plaats gevonden....

    BeantwoordenVerwijderen