dinsdag 4 juni 2019

Stampin'Up! Catalogus 2019-2020 online!

Het is zover!
Het is dinsdag 4 juni...een dag waar al geruime tijd naar werd uitgekeken!

Vandaag gaat namelijk de nieuwe jaarcatalogus van Stampin'Up! in!
Een mooi boekwerk van 2014 bladzijdes vol inspiratie, creativiteit en boordevol prachtige producten.




Wat deze catalogus anders maakt dan de voorgaande?
Heel veel! Zo zie je in 1 oogopslag welke bundels (met die fijne 10% korting!) er zijn.
Ook zul je veel nieuwe producten hierin terug vinden zoals doosjes, designer series paper, ponsen etc. etc. Maar vooral veel nieuwe stempels! En wat voor!

Een prachtige catalogus is het ook dit jaar weer geworden!

Ook dit jaar komen er weer nieuwe InColors uit. 5 prachtige kleuren die je niet mag missen.
Ook heb ik weer een InColors Club. Je ontvangt dan iedere maand een prachtig pakket.
Alle informatie daarover kun je vinden op de speciale InColors Club pagina:
http://stempelkeuken.blogspot.com/p/incolor-club-2017.html



Ook heb ik dit jaar weer de zogeheten Designer Series Paper Shares.
Je koopt al een pakketje vanaf EUR 3,50.
Vanavond vanaf een uurtje of 9 zul je deze shares online zien met alle foto's. Houdt deze site dus in de gaten!





En dan nu het moment...de link naar de nieuwe online catalogus:

https://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/2019-2020%20Annual%20Catalog/20190602_AC_en-UK.pdf


Vanavond gaat er een EXTRA verzamelbestelling uit. Geef jouw lijstje door voor 20.00 via stempelkeuken@gmail.com en ik maak alles voor jou in orde.
Je kunt ook via mijn webwinkel bestellen. Dan heb je een creditcard nodig. Heb je deze niet of gebruik je deze liever niet? Dan ontvang je van mij een Tikkie of je kunt via bankoverschrijving betalen.


Ik wens je heel veel plezier met de nieuwe catalogus!





Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten