donderdag 15 augustus 2019

SDBH - Herfst/Wintercatalogus Sneak Peek



Hi there and welcome to my blog! Please use the Google Translate button on the right to read my blog in your preferred language or you can continue reading in Dutch :-)



Hi en welkom bij alweer een nieuwe Stampin'Dreams Bloghop!
Ditmaal zetten wij de nieuwe herfst/wintercatalogus in het zonnetje die per 4 september ingaat (mits je demo bent, want dan kun je nu al bestellen óf je wordt demo en je kunt de producten aan jouw productpakket toevoegen).
En wat is het een genot om met producten uit deze catalogus te mogen werken!

Ik heb er een "new but old" product voor gebruikt, namelijk de mini Curvy Keepsakes box. Een aantal jaar geleden werd deze in het groot verkocht en zijn er diverse personen die deze al hebben, maar nu komt er een mini versie van!
En die is zooooooooo leuk!

Hieronder vind je alle producten die ik heb gebruikt. Omdat ik er nog geen plaatjes van heb, kun je het op deze manier zien.
Echter...niet alle producten staan erop. Zoals bijvoorbeeld het papier wat ik voor dit doosje heb gebruikt.


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stampinup #stempelkeuken #stampinupnl #stampinupdemo #sudemo #stamping #stempelen #cardmaking #kaartenmaken #echtepostiszoveelleuker #epizl #cardmaker #kartenbasteln #creativelife #kreativ #snowmanseason #letitsnowsuite #letitsnow #snow #sneeuw #wintersport #curvykeepsakebox #minicruvykeepsakesbox #box #cadeau #verjaardag #bruiloft #trouwen #babyshower #buildasnowman #sneeuwpop #workshop #diy #embellishmentkit #denhaag #thehague #winter #changeofseason #westland #dagmeneerdesneeuwman


Dit papier komt uit het "Feels Like Frost" 6x6" dsp. Prachtig papier met een zilveren schittering erin.
In het doosje past precies een Ferrero Rocher! Hoe leuk is dat dan om na afloop van een zilveren jubileum/huwelijk cadeau te geven aan de gasten.


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stampinup #stempelkeuken #stampinupnl #stampinupdemo #sudemo #stamping #stempelen #cardmaking #kaartenmaken #echtepostiszoveelleuker #epizl #cardmaker #kartenbasteln #creativelife #kreativ #snowmanseason #letitsnowsuite #letitsnow #snow #sneeuw #wintersport #curvykeepsakebox #minicruvykeepsakesbox #box #cadeau #verjaardag #bruiloft #trouwen #babyshower #buildasnowman #sneeuwpop #workshop #diy #embellishmentkit #denhaag #thehague #winter #changeofseason #westland #dagmeneerdesneeuwman



Maar... Wat één van mijn favorieten uit de catalogus is, is toch wel de geweldige sneeuwpoppen suite en daar heb ik het doosje (het dsp komt uit de suite) en de sneeuwpop (stempelset en armen en knopen) mee gemaakt.
En zie je de sneeuwpop staan? Vond het wel een leuk idee om dit zo te doen, want het geeft zoveel extra mogelijkheden om er weer wat anders mee te doen, dan te gebruiken op "reguliere" kaarten :-)

Wat vind jij ervan?


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stampinup #stempelkeuken #stampinupnl #stampinupdemo #sudemo #stamping #stempelen #cardmaking #kaartenmaken #echtepostiszoveelleuker #epizl #cardmaker #kartenbasteln #creativelife #kreativ #snowmanseason #letitsnowsuite #letitsnow #snow #sneeuw #wintersport #curvykeepsakebox #minicruvykeepsakesbox #box #cadeau #verjaardag #bruiloft #trouwen #babyshower #buildasnowman #sneeuwpop #workshop #diy #embellishmentkit #denhaag #thehague #winter #changeofseason #westland #dagmeneerdesneeuwman



Ik ben echt helemaal weg van dit papier (zie ook de grote foto) die ik voor het doosje heb gebruikt.
Er zit zelfs een glimmertje in! Niet teveel, precies goed!
Zaterdag 17 augustus om 14.00 doe ik een facebooklive waarin ik al het papier uit de herfst/wintercatalogus laat zien, waaronder dit papier.


Om de hoed in te kleuren, heb ik gebruik gemaakt van diverse kleuren Stampin'Blends.
Dit zijn markers op alcoholbasis. Ideaal om mee te beginnen, want de kleuren zijn dezelfde vertrouwde Stampin'Up! kleuren, dus perfect matchend met alles, ze lopen netjes over én, wat ik vooral heel belangrijk vind, je hoeft geen kleurtalent te hebben om deze te gebruiken.
Klinkt als een verkooppraatje, maar heb in de loop der jaren een aantal verschillende markers geprobeerd. Hele fijne waar ik nog steeds mee kleur (en die behoorlijk wat meer kosten dan de Stampin'Blends) en markers die echt heel erg tegenvielen (denk dan aan Action-materiaal en niet-opvolgende kleuren).
Ik was dus ook zeer verrast over dit resultaat toen ik deze voor het eerst gebruikte. Het is zeker een extra kijkje waard :-)


We gaan er in ieder geval mee werken tijdens mijn herfst/wintercatalogusparty!
Kom jij ook? Er is nog wat plek.



Nu is het tijd om verder te hoppen naar de volgende van deze hop met nog veel meer inspiratie.
Klik op één van deze namen en je komt er terecht.
Bedankt voor het langskomen. Laat je nog een reactie achter? Dat zou ik SU-per leuk vinden ;-)





Hieronder vind je mijn favoriete basisgereedschap waar ik mijn projecten mee maak.
De ene keer zal ik een product wel en de andere keer niet gebruiken. Maar dit is mijn basis :-)
Al deze producten kun je bij mij bestellen, dus ook dat heerlijke Grid-paper!



Grid Paper 
€ 15,25
Paper Snips 
€ 12,00
Bone Folder 
€ 8,50
Stamparatus 
€ 59,00
Stampin' Pierce Mat 
Stampin' Scrub 
€ 22,00
Stampin' Mist 
€ 6,00
Snail Adhesive 
€ 8,50
Fine-Tip Glue Pen 
Mini Glue Dots 
€ 6,50
Clear Block A 
€ 5,00
Clear Block B 
€ 7,50
Clear Block C 
€ 8,50
Clear Block D 
€ 10,50
Clear Block E 
€ 14,50
Clear Block F 
€ 21,00
Clear Block G 
€ 5,50
Clear Block H 
€ 10,50
Clear Block I 
€ 14,50
Clear Block Bundle 
€ 87,75




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

4 opmerkingen: