maandag 21 oktober 2019

24 uur 15% korting op stempelsets!

- Please use the Google Translate button on the right side of this blog to read my blog in your preferred language, or read on in Dutch - 



Hi! Vandaag geen project, maar wel een vooraankondiging van een geweldige SALE die er aanstaande woensdag is!

Je krijgt deze dag, 24 uur lang, 15% korting op geselecteerde stempelsets.
Welke dat zijn, zie je hieronder.



de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stamping #papercrafting #cardmaking #kaartenmaken #stempelen #echtepostiszoveelleuker

de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stamping #papercrafting #cardmaking #kaartenmaken #stempelen #echtepostiszoveelleuker


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken #stampinup #stampinupnl #stamping #papercrafting #cardmaking #kaartenmaken #stempelen #echtepostiszoveelleuker



Je kunt de flyer ook via onderstaande link openen:
https://su-media.s3.amazonaws.com/media/Promotions/EU/2019/Stamp%20Sale/10.14.19_FLYER_24HRSTAMPSALE_EU.pdf



Hieronder vind je alle stempelsets die vandaag in de aanbieding zijn. Klik erop en je komt direct in mijn webwinkel terecht alwaar je een bestelling kunt plaatsen. De prijzen die je nu ziet staan, zijn de ORIGINELE prijzen, dus de korting gaat daar nog vanaf. Deze zie je terug in de webwinkel.

En vergeet dan natuurlijk niet de hostesscode voor oktober!
Wanneer je voor EUR 75,- of meer een bestelling bij mij in de maand oktober via mijn online winkel plaatst, ontvang je een set Basis Pattern Decorative Masks t.w.v. EUR 7,50 GRATIS!




Je kunt, indien je niet via mijn webwinkel wilt bestellen, altijd bij mij een bestelling plaatsen via mail.
Laat mij dan het volgende weten: artikelnaam, artikelnummer, prijs
Je ontvangt van mij dan een mail met daarin de bevestiging en de betalingsgegevens. Je kunt via bankoverschrijving en via een Tikkie betalen.


Je kunt mij nu al mailen voor jouw bestelling! Ik doe er woensdag om 22.00 een EXTRA bestelling uit. De betaling dient dan bij mij te zijn ontvangen.

Mail via stempelkeuken@gmail.com




Hieronder vind je mijn favoriete basisgereedschap waar ik mijn projecten mee maak.
De ene keer zal ik een product wel en de andere keer niet gebruiken. Maar dit is mijn basis :-)
Al deze producten kun je bij mij bestellen, dus ook dat heerlijke Grid-paper!



Grid Paper 
€ 15,25
Paper Snips 
€ 12,00
Bone Folder 
€ 8,50
Stamparatus 
€ 59,00
Stampin' Pierce Mat 
Stampin' Scrub 
€ 22,00
Stampin' Mist 
€ 6,00
Snail Adhesive 
€ 8,50
Fine-Tip Glue Pen 
Mini Glue Dots 
€ 6,50
Clear Block A 
€ 5,00
Clear Block B 
€ 7,50
Clear Block C 
€ 8,50
Clear Block D 
€ 10,50
Clear Block E 
€ 14,50
Clear Block F 
€ 21,00
Clear Block G 
€ 5,50
Clear Block H 
€ 10,50
Clear Block I 
€ 14,50
Clear Block Bundle 
€ 87,75




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten