woensdag 1 april 2020

Ornate Garden Suite - Siertuin Productpakket met MEGA Tutorial bundel!

** Please use the Google Translate Button on the right side of my blog to read my blog in your preferred language or continue in Dutch **





Er komt wat geweldigs aan!
Vanaf NU kun jij al iets voorbestellen uit de nieuwe jaarcatalogus die pas begin juni ingaat.
Dus 2 maanden van te voren kun je al nieuwe materialen thuis hebben!

Hoe leuk is dat?!

En het wordt nog leuker als ik jou vertel dat er een Nederlandse stempelset bij zit. En deze is écht wel heel erg gaaf!



Het gaat om de Ornate Garden Suite, ofwel de Siertuin-collectie.



Kijk maar snel naar de plaatjes...








En zal ik het nog wat leuker en vooral exclusiever voor jou maken??
Met 89 andere demo's van over de hele wereld heb ik meegewerkt aan een geweldige Ornate Garden Mega Tutorial Bundle.
Ofwel: 90 geweldige projecten die jij na kunt maken! Want alle afmetingen en gebruikte materialen staan erin.




Dit plaatje ziet er toch al geweldig goed uit?!


Deze MEGA tutorial bundel is alleen via de demo's verkrijgbaar die mee hebben geholpen om dit te maken en zit boordevol EXCLUSIEVE projecten, want deze vind je NIET online! Alleen in deze bundel.



En jij kunt deze MEGA bundel ook in jouw bezit krijgen!
En dat is op 2 manieren:

Manier 1:
Koop deze geweldige tutorial. De projecten staan zowel beschreven in imperial (inches) als metric (cm's) beschrijving. Het maakt dus niet uit of je in Amerika woont of Australië of gewoon in Nederland... je kunt deze tutorial bij mij aanschaffen en ermee aan de slag.

Hiervoor betaal je EUR 19,-
Deze prijs is voor iedereen hetzelfde. Wel zo handig.
Mail mij via stempelkeuken@gmail.com en ik stuur jou een betaalverzoek. Dit kan zowel via bankoverschrijving als via Paypal indien je in het buitenland woont.
Zodra het geld is bijgeschreven, ontvang jij die geweldige MEGA tutorial bundel als 4 (!!) PDF-bestanden.



Manier 2:
Koop het:
- "Siertuin collectie"/"Ornate Garden"Suite-pakket óf
- "Bedanken in Stijl"-pakket met Designer Series Paper óf
- "Ornate Garden"-pakket met Designer Series Paper óf
- bestel voor EUR 100,- aan andere producten

Jij ontvangt van mij dan deze geweldige MEGA tutorial bundel GRATIS en voor niets als 4-delig PDF-bestand.
Je kunt dan direct aan de slag met jouw producten om geweldige projecten te maken.


En ik kan je zeggen dat de projecten echt geweldig zijn!

Nogmaals, deze projecten zijn EXCLUSIEF ontworpen voor deze tutorial en alleen via demo's verkrijgbaar die hieraan hebben meegeholpen.

Of je nu wel of geen demo bent.... iedereeen deze tutorial in z'n bezit krijgen!




Wil je meer informatie over deze bundel of over deze suite? Mail mij dan op stempelkeuken@gmail.com
Ook kun je via deze weg jouw bestelling plaatsen.


Ik hoop dat je dit een leuk iets vindt :-)









Hieronder vind je mijn favoriete basisgereedschap waar ik mijn projecten mee maak.
De ene keer zal ik een product wel en de andere keer niet gebruiken. Maar dit is mijn basis :-)
Al deze producten kun je bij mij bestellen, dus ook dat heerlijke Grid-paper!



Grid Paper 
€ 15,25
Paper Snips 
€ 12,00
Bone Folder 
€ 8,50
Stamparatus 
€ 59,00
Stampin' Pierce Mat 
Stampin' Scrub 
€ 22,00
Stampin' Mist 
€ 6,00
Snail Adhesive 
€ 8,50
Fine-Tip Glue Pen 
Mini Glue Dots 
€ 6,50
Clear Block A 
€ 5,00
Clear Block B 
€ 7,50
Clear Block C 
€ 8,50
Clear Block D 
€ 10,50
Clear Block E 
€ 14,50
Clear Block F 
€ 21,00
Clear Block G 
€ 5,50
Clear Block H 
€ 10,50
Clear Block I 
€ 14,50
Clear Block Bundle 
€ 87,75






Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen.
Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com
Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-)
Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken.
Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten