vrijdag 29 mei 2020

Pre-order 2020-2021 Stampin'Up! annual catalogue

** Please use the Google translate button to read on in your preferred language or continue reading in Dutch **

Hi!

Wat leuk dat je (weer) een kijkje komt nemen.

Vandaag gaan we weer vrolijk verder met allemaal leuke, nieuwe materialen die vanaf komende woensdag verkrijgbaar zullen zijn.
Dan gaat de nieuwe 2020-2021 Stampin'Up! catalogus van start en ik heb er zo'n zin in, want wowie... wat een keuze!

En vandaag wil ik jou toch wel één van mijn favoriete suites, ofwel bij elkaar passende stempelsets, papier en meer, voorstellen: "Eindeloos Groen", ofwel "Forever Greenery", welke vanaf bladzijde 108 te zien is in de nieuwe catalogus.

Hoewel rood mijn lievelingskleur is, zul je merken dat ik groen echt prachtig vind en was dan ook zeer verrast met deze prachtige suite.


Ik heb 2 projecten om te laten zien welke beide te maken hebben met ons gezellige team: de Stempelkeuken Crew.
Vorige week hadden we een Facebook Live in onze teamgroep waar we een doosje hebben gemaakt met bijbehorende kaarten.
Ik had een project bedacht en gezamenlijk hebben we het in elkaar gezet. Hoe het doosje en de kaarten uiteindelijk eruit kwamen te zien, kon men voor zichzelf kiezen, maar de basis stond.
Het was superleuk om weer via Facebook Live iets te kunnen doen, want heb de laatste tijd veel problemen met mijn telefoon gehad. Het ging gelukkig goed, waardoor het vertrouwen weer een beetje terugkomt om op m'n Facebookpagina weer wat te doen :-)

Anyways...terug naar de projecten. Het ene is dus een doosje, gemaakt van Pretty Peacock cardstock en versierd met prachtige materialen uit de "Eindeloos Groen" Suite.


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken ##stampinup #stampinupnl #cardmaking #kaartenmaken #cardmakersofinstagram #papierhobby #papercrafting #workshop #forevergreenery #eindeloosgroen #diy #handmadecards #echtepostiszoveelleuker #denhaag #postcrossing #snailmail #westland #delft #amsterdam #stamping #stempelen #knutselen #basteln


De label waarop de tekst is gestempeld, is gemaakt met een nieuwe pons, waarmee je wel 6 verschillende zijkanten kunt maken aan labels. Echt geweldig! :-)

En dan is er het gehele doosje:


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken ##stampinup #stampinupnl #cardmaking #kaartenmaken #cardmakersofinstagram #papierhobby #papercrafting #workshop #forevergreenery #eindeloosgroen #diy #handmadecards #echtepostiszoveelleuker #denhaag #postcrossing #snailmail #westland #delft #amsterdam #stamping #stempelen #knutselen #basteln



Naast dit doosje heb ik ook nog een vijftal kaartjes gemaakt in opdracht welke hierin zitten. Deze zal ik binnenkort laten zien, zodra de ontvanger deze heeft gekregen.


Een kaartje wat ik wél wil laten zien, is er eentje welke ik voor één van m'n teamgenoten heb gemaakt.
Zij zit komende dinsdag 3 jaar in het team en dat verdient uiteraard een kaartje (en nog een extraatje :-) )


Ook hier heb ik de "Eindeloos Groen" suite gebruikt.





Het cijfer komt uit een set welke helaas niet meer verkrijgbaar is, maar welke ik nog met veel regelmaat gebruik.


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken ##stampinup #stampinupnl #cardmaking #kaartenmaken #cardmakersofinstagram #papierhobby #papercrafting #workshop #forevergreenery #eindeloosgroen #diy #handmadecards #echtepostiszoveelleuker #denhaag #postcrossing #snailmail #westland #delft #amsterdam #stamping #stempelen #knutselen #basteln


En hierbij zowel het kaartje als het doosje.


de Stempelkeuken Stampin'Up! producten koopt u bij de Stempelkeuken #stempelkeuken ##stampinup #stampinupnl #cardmaking #kaartenmaken #cardmakersofinstagram #papierhobby #papercrafting #workshop #forevergreenery #eindeloosgroen #diy #handmadecards #echtepostiszoveelleuker #denhaag #postcrossing #snailmail #westland #delft #amsterdam #stamping #stempelen #knutselen #basteln



Ik ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik zou het dan ook fijn vinden wanneer je een reactie achterlaat :-)


En wist je dat er 3 EXTRA leuke dingen "verstopt" zitten in deze blogpost?
De eerste is dat je als demo zijnde al extra vroeg uit de nieuwe catalogi k
kunt bestellen. Je bent namelijk als eerste op de hoogte van alle nieuwtjes!

Daarnaast stuur hebben we een ontzettend gezellig, klein maar fijn, team welke ik graag met kaartjes verras. Ook hebben we onze eigen Facebookpagina, altijd handig!

En als derde kun ook JIJ dit alles hebben. In juni heeft Stampin'Up! namelijk een geweldige promotie. Wanneer jij vanaf 3 t/m 30 juni ook instapt, ontvang je standaard het geweldige productpakket voor EUR 129,- (en je mag dan voor EUR 175,- aan producten uitkiezen!) én daar bovenop mag je ook nog een bundel uit de nieuwe catalogus kiezen! *doet een vreugdedans!*
Het is een goede start indien je ook een creatieve start wilt maken in de wereld die Stampin'Up! heet. Of je het voor jezelf wilt doen, of er echt jouw werk van wilt maken, het kan allemaal.
Ik vertel jou er graag over en zou het geweldig vinden om jou in ons team te verwelkomen!
Mail voor meer info naar stempelkeuken@gmail.com


En wil je nu ook die geweldige Stampin'Up! materialen thuis? Dat kan! Alles is via mij verkrijgbaar.
Vanaf 3 juni staat ook de nieuwe catalogus online en kun je online bestellen.
Ik help jou er graag bij. En een nieuwtje: de Stampin'Up! webshop zul je vanaf die datum ook vernieuwd aantreffen.
Ik kijk er al naar uit!


Voor nu... bedankt voor het langskomen :-)
Ik zou het fijn vinden als je een reactie achterlaat.

Tot gauw!






Hieronder vind je mijn favoriete basisgereedschap waar ik mijn projecten mee maak.
De ene keer zal ik een product wel en de andere keer niet gebruiken. Maar dit is mijn basis :-)
Al deze producten kun je bij mij bestellen, dus ook dat heerlijke Grid-paper!



Grid Paper 
€ 15,25
Paper Snips 
€ 12,00
Bone Folder 
€ 8,50
Stamparatus 
€ 59,00
Stampin' Pierce Mat 
Stampin' Scrub 
€ 22,00
Stampin' Mist 
€ 6,00
Snail Adhesive 
€ 8,50
Fine-Tip Glue Pen 
Mini Glue Dots 
€ 6,50
Clear Block A 
€ 5,00
Clear Block B 
€ 7,50
Clear Block C 
€ 8,50
Clear Block D 
€ 10,50
Clear Block E 
€ 14,50
Clear Block F 
€ 21,00
Clear Block G 
€ 5,50
Clear Block H 
€ 10,50
Clear Block I 
€ 14,50
Clear Block Bundle 
€ 87,75




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar bij de Stempelkeuken. Wil je een bestelling plaatsen? Dat kan 24/7 in mijn webwinkel. In de rechter zijbalk vind je een winkelwagentje welke jou direct naar de webwinkel leidt. Je kunt hier alleen met creditcard betalen. Verzendkosten bedragen EUR 5,95 en binnen 2-5 werkdagen ontvang jij rechtstreeks vanuit het magazijn in Frankfurt, Duitsland, jouw bestelling. Heb je een hostcode nodig? Vraag deze dan aan! Dan ontvang je een leuk extraatje van mij :-) OF Je kunt natuurlijk ook een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com Graag ontvang ik dan de naam van het product, het bestelnummer en jouw adres in de mail. Dan kan ik alles verwerken en werkt net wat sneller ;-) Je ontvangt van mij dan het rekeningnummer waar je het bedrag naartoe mag overmaken. Zodra het bedrag is bijgeschreven, gaat de bestelling weg. Je kunt op ieder moment van de dag jouw bestelling plaatsen, je hoeft niet te wachten op een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten